سرویس موسیقی هنرآنلاین: این برنامه با پخش کلیپی مزین به آیات قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد و سپس مجریان برنامه، بابک صحرایی و سعید اصلانی از حاضران دعوت کردند تا ویدیو کلیپی از محمدرضا عیوضی را تماشا کنند که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

صحرایی و اصلانی درباره سابقه کاری عیوضی صحبت کردند و اصلانی به صدای شش دانگ او اشاره کرد و کمی درباره وقفه ده ساله بین آلبوم‌های او توضیح داد.

سپس عیوضی با همراهی وحید مهراد، نوازنده پیانو، آهنگ نوستالژیک تیتراژ سریال "روزگار جوانی" را به صورت زنده اجرا کرد. او درباره‌ آلبوم و مراحل تهیه‌ آن توضیح داد و گفت آماده شدن آلبوم موسیقی "حس خوب" چهار سال طول کشیده و کارهای جدیدی به آن اضافه شده است.

پس از آن از ناصر چشم آذر آهنگساز دعوت شد تا درباره‌ عیوضی صحبت کند. چشم آذر درباره‌ اولین همکاری خود با عیوضی در آهنگ "سرزمین عشق" در اولین آلبوم او صحبت کرد و عیوضی این نکته را بیان کرد که موفقیت‌های خود را در زمینه‌ی موسیقی، مدیون چشم آذر است.

سپس عیوضی با همراهی نوازندگی  چشم آذر، آهنگ ترکیبی از چند اثر خود را اجرا کرد. یکی دیگر از مهمانان ویژه، امیر کریمی خواننده بود.

او درباره‌ ویژگی‌های یک خواننده گفت که خواننده باید در نگاه خود به هنر، مقلد کسی نباشد و محمدرضا عیوضی از نظر صدا و شخصیت، اوریجینال است و می‌تواند با همان کیفیت رکورد، به صورت زنده و لایو اجرا کند.

رستاک حلاج و سیدجواد هاشمی نیز از دیگر مهمانان برنامه بودند.

هاشمی درباره‌ عیوضی گفت که او برای توسعه‌ موسیقی پاپ زحمت زیادی کشیده است.

هومن جوادی، مدیر و سرپرست تیم فوتبال ستارگان، و محمدرضا چراغعلی و حامد حنفی و داوود رحمت اللهی نیز از جمله مهمانانی بودند که درباره‌ ویژگی‌های اخلاقی و هنری عیوضی، صحبت کردند.

سپیده خداوردی، بازیگر و نوازنده‌ نیز از انتشار این آلبوم و به راه افتادن جریان مجدد این نوع موسیقی ابراز خوشحالی کرد.

عیوضی در این برنامه گفت که یکی از آهنگ‌های آلبوم خود را به مادرش تقدیم کرده و از مادر خود که در سالن حضور داشت، تقدیر و تشکر کرد.

در انتهای برنامه، مجریان از حضار و مهمانان و اسپانسرها تشکر کردند و پس از آن عیوضی به همراه ارکستر خود چند نمونه از آهنگ‌های خود را اجرا کرد.

پانیذ فرامرزی