سرویس موسیقی هنرآنلاین: کمتر از سه هفته به آغاز ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا مانده است. شب‌های موسیقایی پایتخت در هفته‌های پایانی اردیبهشت‌ماه، پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ما را بر آن داشت با نگاهی گذرا به بررسی و اطلاع رسانی کنسرت‌های پیش رو بپردازیم.

کاوه آفاق با شال به سالن میلاد می‌آید

کاوه آفاق خواننده سبک پاپ-راک آلبوم "با قرص‌ها می‌رقصد" قرار است 20 اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرت بزرگ شال را برگزار کند. اجرایی که تهیه‌کنندگی‌ آن را محمد حسین توتونچیان، مدیر شرکت فرهنگی هنری ققنوس عهده دار خواهد بود.

رحیم شهریاری و موسیقی شاد آذربایجانی

رحیم شهریاری خواننده پرانرژیِ آذری زبان در برج میلاد تهران به صحنه خواهد رفت. شهریاری که تاکنون اجراهای موفقی را در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است، آخر هفته شادی را برای هموطنان آذری زبان در 20 و 21 اردیبهشت با همکاری موسسه آوای دوران و تهیه‌کنندگی رسول ترابی رقم خواهد زد.

کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی

کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی با عنوان "اجرایی که هرگز تکرار نخواهد شد" در 21 و 22 اردیبهشت ماه، در خانه همایش خیابان فرشته (فیاضی) برگزارمی‌شود. یزدانی در این اجرا قصد دارد ضمن دیدار با علاقه‌مندان، امضا و عکس با هنرمند، پکیج هدیه آلبوم‌ها و پوستر امضاء شده‌اش را تقدیم مخاطبان خود کند و همچنین از دو کلیپ منتشر نشده‌اش نیز در این کنسرت آنپلاگد رونمایی کند.

اجرای آقای خواننده در شب تولدش

محسن یگانه که این روزها لقب پرکارترین خواننده بهار 1396 را با تمدید مکرر اجراهای خود به دست آورده است، در سه شب در سالن میلاد نمایشگاه به اجرای برنامه می‌پردازد. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، یگانه در 21، 22 و 23 اردیبهشت و در شش سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و با تلاش موسسه آوای فروهر به هنرنمایی می‌پردازد. آخرین سئانس کنسرت‌های یگانه در سالن میلاد همزمان با سالروز تولد این خواننده خواهد بود.

صدای حامی در تالار وحدت شنیده خواهد شد

حمید حامی نیز دیگر خواننده‌ای است که با اجرای قطعات تازه از جمله قطعه "احساس" با ترانه‌ای از زهرا عاملی و تنظیم بهنام ابطحی و ایجاد تنوع در کنداکتور کنسرتش سعی دارد، اجرای متفاوتی را از خود در تالار وحدت تهران به سمع و نظر دوستداران خود برساند. خواننده "یک لحظه عاشق شو" قرار است در 24 و 25 اردیبهشت ماه در تالار وحدت، صدایش به گوش برسد.

اشوان در صدد جبران بدقولی

اشوان با شروع فصل بهار اجراهای متعددی را در سراسر کشور برگزار کرد و قرار بود با انتشار نخستین آلبوم رسمی خود در 13 اردیبهشت ماه با اجرای قطعات تازه از مخاطبان خود میزبانی کند، امری که با وسواس‌های این خواننده محقق نشد و این خواننده با تمدید اجرایش بار دیگر در 25 اردیبهشت ماه و طی دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و با همت موسسه آوای دوران و تهیه‌کنندگی رسول ترابی روی صحنه خواهد رفت.

غانم با اجرای ویژه بانوان

سیمین غانم نیز با تمدید کنسرت‌های خود در اردیبهشت ماه با اجرای آثار نوستالژیک در تالار وحدت تهران، طی روزهای 21 و 22 و 28 به دیدار بانوان هنردوست تهرانی خواهد رفت.

یراحی از "آینه قدی" می‌خواند

مهدی یراحی خواننده گزیده کار موسیقی پاپ که سال گذشته توانست با انتشار آلبوم "آینه قدی" در جمع پر فروش ترین آلبوم‌ها قرار بگیرد، در اولین دیدار خود با اهالی پایتخت در یکم خردادماه و در دو سئانس متوالی در برج میلاد و با تهیه‌کنندگی موسسه "رویال هنر پارس" به مدیریت مجید عبدی به روی صحنه می‌رود.

آسرایی و "عشق یعنی"

خواننده با احساس موسیقی پاپ و خالق آلبوم‌های خاطره‌انگیز چون "عشق یعنی" و "غریبه" پس از برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور، در روز سه شنبه دوم خردادماه و در دو سئانس متوالی و با همکاری شرکت رویال هنر پارس در برج میلاد تهران با دوستداران خود هم صدا می‌شود.

طلیسچی "دقیقه‌هام" را زمزمه می‌کند

علی‌رضا طلیسچی خواننده با سابقه موسیقی پاپ که سال گذشته با دریافت کلیه مجوزها توانست نخستین آلبوم رسمی خود با عنوان "دقیقه‌هام" را روانه بازار موسیقی کشور کند، در دومین تجربه رسمی خود روی صحنه، سوم خردادماه با همکاری موسسه آوای فروهر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به دیدار مخاطبان تهرانی می‌رود.

فلاحی از عاشقانه‌هایش می‌خواند

مازیار فلاحی که چندی پیش مراسم رونمایی و جشن امضای مجموعه ترانه‌های خود با عنوان "مجنون لیلی" را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار کرد، پس از مدت‌ها دوری از صحنه چهارم خردادماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برنامه اجرا می‌کند.

سومین تجربه طالب‌زاده در سالن میلاد

عماد طالب‌زاده برای سومین بار در چهارم خردادماه و با همت شرکت رویال هنر پارس به اجرای برنامه می‌پردازد.

کنسرت 10 سالگی گروه دارکوب

گروه موسیقی تلفیقی دارکوب پس از دو سال دوری از صحنه اجرای زنده، در دهمین سالگرد تأسیس در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. دارکوب در حالی در پنجم خردادماه به اجرای برنامه می‌پردازد که حامد بهداد به عنوان خواننده این گروه را همراهی خواهد کرد. کنسرت ۱۰ سالگی گروه دارکوب به همت موسسه "کامیاب بهاران"، تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس و با همکاری موسسه سیمرغ در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.