به گزارش هنرآنلاین، عنوان این کنسرت، موسیقی کریستف رضاعی – صدا و تصویر، بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و تمام بلیت‌ها چند روز پیش از اجرا به پایان رسید. در این سال‌ها کریستف رضاعی در کنار نام‌هایی مانند حسین علیزاده، کارن همایونفر، پیمان یزدانیان، حامد ثابت و ... از مهم‌ترین آهنگسازان موسیقی فیلمِ ایران محسوب می‌شود. او پیش از این که به خاطر موسیقی فیلم "نگار" از جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین دریافت کند موسیقی‌ فیلم‌های درخشانی مانند کنعان، ماهی و گربه و در دنیای تو ساعت چند است؟ را ساخته بود و همچنین جوایز داخلی و خارجی معتبری در کارنامه داشت. اجرای موسیقی فیلم در ایران به هیچ عنوان مرسوم نیست، مگر در مواری که ارکسترهای بزرگ موسیقی فیلم‌های معروف را اجرا می‌کنند. اما اگر چنین روندی ادامه پیدا کند و دیگر آهنگسازان هم آثارشان را روی صحنه ببرند قطعاً تأثیر زیادی در رشد سلیقه شنیداری مخاطبان خواهد داشت. بهترین گزینه برای برگزاری چنین رویدادی نهادهای مستقلی مانند سازباز هستند که در گذشته ریسک‌پذیری نشان داده و رویدادهایی مانند شب‌های جز و جنوب را برگزار کرده است. حالا شاید نتیجه مثبتی که از کنسرت اخیر حاصل شده، دلیل مناسبی برای ورود و حضور پررنگ‌تر در اجرای موسیقی فیلم باشد. 

قطعاتی که برای این اجرا انتخاب شد نزدیک به کنسرت سال گذشته در هفته موسیقی تلفیقی تهران بود و در واقع این رپورتوار برای دومین بار روی صحنه رفت. گروهی که رضاعی برای اجرای آثارش انتخاب کرده ترکیبی از با تجربه‌ترین‌ها مانند بردیا کیارس در کنار جوانان‌ترین‌ها مانند پریناز حیدری نژاد با 17 سال سن است. همچنین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گروهش حضور برجسته و پررنگ بانوانِ نوازنده بود. تجربه نشان داده بانوان در نوازنگی سازهای کلاسیک توانایی بالایی دارند و در این اجرا هم پریسا پیرزاده، لعیا اعتمادی، سایوری شفیعی و پریناز حیدر نژاد نیمی از اعضای گروه را تشکیل می‌دادند که بسیار توانمند ظاهر شدند. همچنین امیر دارابی، مهرداد عالمی، آرمین قیطاسی از دیگر نوازندگان این گروه بودند.

این کنسرت را "سازباز" و نشر "م" با حمایت لورآل پاریس برگزار کردند که وظیفه صدابرداری آن به عهده رضا عسگرزاده و نور و طراحی صحنه برعهده حسام نورانی بود. نکته قابل توجه دیگر حضور قباد شیوا و عینک معروفش (امضای خاصش در طراحی) به عنوان طراح پوستر است. همچنین قابل ذکر است هنرمندان زیادی به تماشای این کنسرت نشستند که از جمله آن‌ها می‌توان به: حسین علیزاده، پرویز تناولی، قباد شیوا، فرزانه طاهری، گلی امامی، دارا داریی، علی بوستان، علی رحیمی، امید روحانی، حامد بهداد، امیر آقایی، صابر ابر، مهدی ساکی، مجید سالاری و ... اشاره کرد.