به گزارش هنر آنلاین، گروه آلترنیتیو راک "سه نقطه"، دومین کنسرت خود را در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد کرد.

این گروه که سال 1392 در شیراز شکل گرفته، در سال 1395 فعالیت‌های خود را به صورت رسمی و جدی دنبال کرد.

آن‌ها ابتدا آلبوم "جایی برای همیشه" را با همت "موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار" منتشر کردند که در زمینه فروش دیجیتال بسیار موفق بود. پس از آن هم کنسرتی برگزار کردند که مورد استقبال قرار گرفت.

حالا پس از چند ماه دوری قصد دارند با انتشار یک تک آهنگ و برگزاری کنسرت به استقبال آلبوم دومشان بروند. در روزهای آینده تک آهنگ "روزهای بعد" که در حال و هوای آثار پیشین گروه است منتشر می‌شود و در خرداد ماه هم کنسرتشان را برگزار می‌کنند: در این کنسرت ترکیبی از قطعات آلبوم اول و دوم در دو بخش در نظر گرفته شده است.

از ویژگی‌های مهم سه نقطه در میان گروه‌های آلترنیتیو ایرانی این است که با وجود بیان متفاوت خواننده، ترانه‌ها به خوبی شنیده و درک می‌شود. حالا نیمی از اعضای این گروه از شیراز به تهران مهاجرت کردند و نیمی دیگر هم هنوز در شهر رشت زندگی می‌کنند؛ کیان شمس (گیتار الکتریک)، آرش رستمی (خواننده و گیتار آکوستیک)، سروش اعتصامی (گیتار الکتریک) در تهران و عطا تاسه (گیتار بیس) و روزبه اسماعیلی (درامز) در رشت.

از نکات جالب توجه در این کنسرت حضور شهرام شعرباف، خواننده و سرپرست گروه "اوهام" به عنوان صدابردار است. شعرباف مدتی است که روی صدابرداری تمرکز بیشتری کرده و گویا تصمیم گرفته کنار گروه‌های جوان حضور پیدا کند.

کنسرت گروه سه نقطه به تهیه کنندگی افشین معصومی (مدیریت نغمه حصار) سوم خرداد ماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. علاقه مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت "تیوال" مراجعه کنند.