سرویس موسیقی هنرآنلاین: بنیامین بهادری خواننده پاپ که چندی پیش به هدف یک سفر خانوادگی به آمریکا و شهر سن‌خوزه سفر کرد و به درخواست مردم این شهر به روی صحنه رفت، همچنان در آمریکا ماندنی شده و در آتلانتا و احتمالاً لس‌آنجلس نیز به اجرای برنامه می‌پردازد.

این خواننده پاپ در روز 25 مارس در شهر سن‌خوزه اجرای نوروزی خود را تحت عنوان "شب فرشتگان" به روی صحنه برد که مورد استقبال مردم سن‌خوزه قرار گرفت. پس از این کنسرت نیز به درخواست مخاطبان در آمریکا، وی پیشنهاد اجرای کنسرت در آتلانتا را پذیرفت و اکنون برای برگزاری کنسرتش در لس‌آنجلس نیز در حال رایزنی است.

بنیامین پیشتر گفته بود که برای یک مسافرت خانوادگی و غیر کاری به آمریکا سفر کرده است. وی در این مورد چنین توضیح داده بود: چند روزى هست که براى یک مسافرت غیر کارى و خانوادگى به آمریکا آمدم و قرار نبود در این سفر به روی صحنه بروم اما به دلیل درخواست هموطنان عزیز ایرانى در شهر سن حوزه که شخصاً یکى از بهترین خاطرات کنسرتى را با عزیزانم در همین شهر تجربه کرده‌ام، قرار بر این شد که در یک جشن موزیکال ایرانى در شهر سن خوزه کنسرت بزرگى را با همراهى همه هموطنان ایرانى و فارسى زبان برگزار کنیم.

بنیامین در ابتدای سال 2018 که مصادف با زمستان سال 96 است، یک تور بزرگ را در آمریکای شمالی به خصوص در کانادا برگزار می‌کند و احتمال دارد بار دیگر در آمریکا نیز به روی صحنه برود. او پیشتر در سال‌های 2010 و 2015 نیز در آمریکا و به خصوص در شهر سن‌خوزه به اجرای موسیقی پرداخته بود. 

بهادری در خصوص تور جدید کنسرت‌هایش می‌گوید: تور بزرگ گروه بنیامین موزیک در آمریکاى شمالى به امید خدا در سال 2018 برگزار خواهد شد.

اعضای گروه بنیامین را علیرضا میرآقا (پرکاشن و ترومپت)، آرش احمدی (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و همخوان)، علی موسوی (کیبورد و پیانو)، استیو اوانسیان (درامز) و کیوان فرشید نیا (گیتار بیس) تشکیل می‌دهند.

او در نوروز سال 96 قطعه "تو که عید منی" را منتشر کرد ولی فعلاً خبری از آلبوم جدید او نیست. بنیامین پیش از این آلبوم‌های "85"، "88"، "93" و "94" را منتشر کرده و تیتراژ فیلم سینمایی پرفروش "سلام بمبئی" را نیز خوانده است.