سرویس موسیقی هنرآنلاین: گروه موسیقی ایرانی "شب آوا" به سرپرستی مریم عسکری در روزهای 14 و 15  اردیبهشت کنسرت "شیدایی" را سالن سیروس صابر شهر کرج به روی صحنه می‌برد.

در این کنسرت که آهنگسازی و تنظیم آن بر عهده بابک موحدی است، محمدمهدی وحدتی نوازنده برجسته تار نیز حضور افتخاری دارد و همراه با اعضای 25 نفره ارکستر "شب آوا" به روی صحنه می‌رود.

خوانندگان کنسرت "شیدایی" مصطفی وقاری اصل و مهدی اصغرپور هستند که در دو بخش متفاوت کنسرت به روی استیج رفته و اشعاری از آرین صدقی و بابک موحدی را برای علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی می‌خوانند.

اعضای گروه موسیقی ایرانی "شب آوا" برای کنسرت پیش رو افرادی چون امیر مولایی، امین نمازی، فرزانه ندیمی و سید رضا میرحسینی (ویولن)، روزبه پارسا (کمانچه)، پویا احدی (کمانچه و کمانچه آلتو)، امیر یاراحمدی (نی)، علیرضا باباخانی (عود)، پوریا سبزه‌پرور (بم‌تار)، بابک موحدی (رباب)، مریم عسکری و پریسا معدنی (تار)، معین تنددست و مریم حسنی (سه‌تار)، رامین کهنسال (سنتور)، آرین صدقی (سرپرست کوبه‌ای)، امیر میدانی (پرکاشن، بندیر، کوزه، دمام)، مهناز ابراهیمی (دم دم و مثلث)، سحر زینعلی (تنبک) و فروغ خوش الحان، حدیث یاراحمدی و شقایق عزتی (همخوان) تشکیل می‌دهند.

همچنین در این کنسرت محمدمهدی وحدتی نوازنده تار نیز به عنوان نوازنده مهمان همراه با "شب آوا" به روی صحنه می‌رود. این نوازنده تار و سه‌تار اهل بروجرد است و از شاگردان حسین علیزاده، محمدرضا لطفی و حسین دهلوی. مهدی وحدتی از سال 73 به آموزش تار و سه‌تار می‌پردازد و تا کنون کتاب‌ها و مقالات زیادی را در این زمینه چاپ کرده است. وی در کنسرت پیش رو حضور افتخاری دارد و به عنوان نوازنده تار به روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی "شب آوا" پیش از این کنسرت "نجوای دلدار" را به روی صحنه برده بود و اکنون با چند تغییر در میان اعضای گروه کنسرت "شیدایی" را در کرج برگزار می‌کند.

کنسرت "شیدایی" گروه موسیقی "شب آوا" در ساعت 20:30 روزهای 14 و 15 اردیبهشت در سالن سیروس صابر واقع در خیابان شهید مطهری شهر کرج برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی می‌توانند برای تهیه‌ بلیط این کنسرت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.