سرویس موسیقی هنرآنلاین: گروه موسیقی شایان شکرآبی در حالی در سال جدید روی سن تالار خواهند رفت که تاریخ اجرایشان با سالگرد انتشار آلبوم "گذر اردیبهشت" مصادف شده است.

این کنسرت روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه هر شب یک سئانس در ساعت 21:30 در تالار وحدت با اجرای قطعات جدید برگزار خواهد شد.

گروه دال آخرین اجرای خود را با افکت های ویژه سمعی و بصری در دی ماه سال 95 روی صحنه برده بود. طرفداران گروه دال پیش از برگزاری این کنسرت باید منتظر تک‌آهنگ جدید باشند.

جدیدترین اثر آنها اردیبهشت‌ماه و پیش از برگزاری کنسرت در فضای مجازی منتشر خواهد شد. البته این گروه سال 95 و آخرین فصل آن را با تک‌آهنگ "فصل آخر"به پایان رساند.اثری که برداشت متفاوتی از شعر و ملودی قطعه "گنجشکک اشی‌مشی"بود و به همین دلیل بازتاب‌های گوناگونی در فضای مجازی داشت و مورد توجه دوستداران دال هم قرار گرفت.

 از سوی دیگر کنسرت آینده دال با کارگردانی و اتفاقات بصری جدید روی صحنه می‌رود.

پوستر دال

رضا موسوی کارگردان کنسرت آینده دال خواهد بود و او به همراه تیم اجرایی‌اش این روزها در حال برنامه‌ریزی طراحی دکور و جزئیات این برنامه است.

اعضای گروه موسیقی دال متشکل از امین هدایتی خواننده، غزل مهدوی ترانه سرا، میلاد سعدی و یزدان بهمنی سازهای کوبه‌ای، شایان شکرآبی پیانیست، آرش سرانی آذر بالابان و دودوک، مهرداد عالمی ویولن سل و آرین کشیشی گیتار باس و... است.