سرویس موسیقی هنرآنلاین: این سلسله نشست‌ها که به همت آموزشگاه موسیقی "آوای دل" گوهردشت به مدیریت سبحان مهدی‌پور در استان البرز برگزار می‌شود در تاریخ 27 اسفندماه از ساعت 19:30 در سالن سیروس صابر به اجرا در می آید.

در پی این نشست 5 خواننده همراه با یک ساز به اجرای ساز و آواز می‌پردازند. سبحان مهدی پور خواننده موسیقی که خود سابقه فراوانی در زمینه اجرای کنسرت و ضبط آثار من جمله تولید آثار "قصه آفاق"، "یادواره اقبال آذر (1)" و "جرعه‌ای دگر" را در پرونده هنری خود دارد یکی از اهداف خود را از اجرای این برنامه‌ها آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها با ادبیات فاخر ایرانی و اجرای آن توسط ساز و آواز بیان کرده است.

 وی همچنین اجرا این گونه برنامه‌ها را در تمامی استان‌ها لازم و ضروری خواند چرا که معرفی هنرمندان و خواننده‌ها در سطح استان موجب شناخت هر چه بیشتر علاقه‌مندان نسبت به موسیقیدانان آن منطقه که سال‌هاست فعالیت آموزشی دارند و پیشکسوت هستند می‌شود. 

سبحان مهدی‌پور آوازه‌خوانی که سالهاست در سطح ملی به اجرای برنامه و کنسرت می‌پردازد برگزاری اینگونه برنامه را از دغدغه‌های خود دانست و معرفی هنرمندان جوان را از برنامه‌های جدی موسسه فرهنگی و هنری آوای دل گوهردشت کرج می‌داند.

وی که در زمینه باستان‌شناسی تحصیلات دانشگاهی دارد ابراز امیدواری کرد تا از دل این برنامه‌ها، نوازنده‌ها و خواننده‌هایی به جامعه هنری معرفی شوند زیرا متاسفانه صدا و سیما و متولیان دغدغه چندانی از برگزاری چنین برنامه‌هایی ندارند و این هنر از نوع فاخر آن روز به روز در حال فراموشی است و مردم نسبت به آن بیگانه‌اند و هنرمندان و موسیقیدانان این سرزمین را نمی‌شناسند. 

سومین نشست اهالی موسیقی استان البرز  با ساز و آواز، علیرضا وکیلی‌منش، سعید خلج، هاشم احمدوند، اکبر رضوانی، سبحان مهدی‌پور با مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سالن سیروس صابر  روز جمعه 27 اسفندماه اجرا خواهد شد. لازم به ذکر است ورود برای عموم آزاد است.