به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سید عباس عظیمی به همراه تنی چند از مدیران موسسه هنرمندان پیشکسوت برای عیادت از مهدخت مخبر هنرمند پیشکسوت ترانه سرا و از اعضای این موسسه، راهی بیمارستان رسالت تهران شد.

این هنرمند پیشکسوت حوزه شعر که سابقه همکاری با بزرگانی همچون ایرج جنتی عطایی و معینی کرمانشاهی را در کارنامه هنری خود دارد و از چند روز قبل به دلیل ضعف شدید جسمانی در بیمارستان رسالت تهران بستری شده است، در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از دیدن مدیرعامل و دست اندر کاران موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: مدت طولانی است که با سختی های فراوانی از نظر جسمی مواجه شده ام ، به گونه ای که برای جابجایی و حرکت کردن مشکلات زیادی دارم.

این هنرمند که ترانه هایش با آثاری از آهنگسازان بزرگی چون اسدالله ملک، بزرگ لشکری، جواد و منوچهر لشکری، جلیل عندلیبی به گوش مردم رسیده است، افزود: با مشکلات جسمانی می توان به گونه ای کنار آمد اما دلم بیشتر از بی توجهی به ترانه سرا ها و هنرمندان این حوزه گرفته است.

مخبر در ادامه گفت: البته دوستانی همچون اکبر گلپا و تنی چند از دیگر هنرمندان به صورت تلفنی جویای احوال من بوده اند، اما روزگار بدی شده، کسی به فکر ترانه سراها نیست.

سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز با ایلاغ سلام علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ضمن اظهار همدلی با این هنرمند پیشکسوت گفت: متاسفانه کسالت فعلی مانع از توفیق همراهی شما در سفر کیش شد و جای شما در این سفر بسیار خالی بود، اگر مشغله کاری و برنامه های فشرده این چند روز نبود حتما زودتر از این برای عیادت آمده بودیم، این موسسه همواره به فکر و یاد شما پیشکسوتان عزیز هستیم.

این هنرمند نیز در پایان این دیدار با تشکر از کلیه پرسنل بیمارستان های پارسیان و رسالت تهران از جمله دکترها پازوکی، نوحی و رجایی تصریح کرد: این عزیزان در این چند وقت خیلی برای من زحمت کشیده اند و جای تقدیر و تشکر دارد.