سرویس موسیقی هنرآنلاین: شاهین آرین خواننده پاپ روز 19 اسفندماه طی یک سئانس در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. 

او درباره این کنسرت گفت: آنچه برای این کنسرت در نظر گرفته‌ایم پیشینه نسبتاً طولانی دارد و مقدمات آن در جلسه‌ای که اخیراً با آقای فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد داشتیم فراهم شد. هدف ما این است که در فضایی متفاوت و با همراهی یک ارکستر بزرگ، جلوه‌های دیگری از موسیقی پاپ را به مخاطبان ارائه کنیم. آقای طالبی دوست داشتند که کنسرت ما یک عنوان داشته باشد و من هم براساس توصیه ایشان نام برنامه را موسیقی روایی گذاشته ام.

وی افزود: من از سال 79 وارد رادیو و تلویزیون شدم و کارهای ارزشی که تاکنون خوانده‌ام برایم قابل اهمیت است. همانطور هم که در ابتدای برنامه گفتم، قطعاتی که برای این کنسرت در نظر گرفته‌ایم یک سری کارهای ارزشی و ملی همراه با برخی قطعات احساسی است. قطعاتی هم که در تالار وحدت اجرا می‌شود باید درخور این تالار باشد. فضای کنسرتی که من در نظر داشتم برای اجرا در سالن‌های دیگر مناسب نبود. فکر می‌کنم با توجه به سابقه‌ای که دوستان در من دیدند، تشخیص دادند که می‌توانم در تالار وحدت اجرا کنم و از اینکه دوستان در شورا به بنده عنایت داشتند و من را در این درجه از کیفیت دیدند، از آنها قدردانی می‌کنم.

او ادامه داد: در این کنسرت فربد یزدانفر دوستان و همراه همیشگی من طی سال‌های اخیر به عنوان رهبر ارکستر حضور خواهد داشت و می‌توان گفت که تمامی کارها تنظیم های جدیدی است که واقعاً کار بسیار وقت‌گیر و سختی بود. امیدوارم فضا به گونه‌ای باشد که دوستان و مخاطبان از این اجرا لذت ببرند. البته در بین ۱۷ قطعه‌ای که برای تماشاگران اجرا می‌شود، دو تا سه قطعه ریتمیک نیز برای کنسرت در نظر گرفته شده که فضای برنامه از تکرار خالی باشد.

آرین همچنین گفت: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا مخاطبان شاهد یک اجرای خوب با تنظیم متفاوت باشند، چرا که طی سال‌های اخیر طراحی این فضای موسیقایی بسیار کم اتفاق افتاده است و ما سعی کردیم بر مبنای آن موسیقی فاخری را به مخاطبان ارائه دهیم.

کنسرت شاهین آرین به تهیه‌کنندگی مؤسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار می‌شود.