سرویس موسیقی هنرآنلاین: محسن یگانه که تا چند سال پیش لقب پرکارترین خواننده کشور را به یدک می‌کشید، طی دو سال گذشته به علت خستگی و تغییر اعضای ارکسترش، به مراتب کم‌کارتر شد، اما دوباره برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری کنسرت دارد

این خواننده پاپ پس از اجرا در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، چند اجرای دیگر هم در ماه‌های بهمن و اسفند در تهران و شهرستان‌ها داشت و اکنون خودش را برای اجرا در کشور آلمان و اجراهای نوروزی در سالن‌ همایش‌های برج میلاد آماده می‌کند.

به همین موجب، یگانه در هفته سوم اسفندماه برای دومین بار به کشور آلمان سفر می‌کند و سه کنسرت را در سه شهر مختلف این کشور به صحنه می‌برد. اجرای نخست یگانه در روز 10 مارچ مصادف با جمعه 20 اسفند در شهر هامبورگ برگزار می‌شود. وی سپس به همراه ارکسترش راهی شهر دوسلدورف می‌شود و در روز 11 مارس (21 اسفند) مهمان ایرانیان ساکن در این شهر می‌شود و در نهایت یک روز بعد به پایتخت آلمان می‌رسد و در روز 12 مارس مصادف با یکشنبه 22 اسفند برای ایرانیان مقیم برلین می‌خواند.

یگانه پس از بازگشت از آلمان، برنامه‌ ویژه‌ای برای کنسر‌ت‌های نوروزی دارد. وی ابتدا در روز سه فروردین در سالن نمایشگاه بین‌المللی قشم به روی صحنه می‌رود که بلیت‌فروشی آن هنوز آغاز نشده است. سپس در روزهای 6 تا 8 فروردین در شهر تهران و در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌رود. تمامی بلیت‌های 3 اجرای نوروزی یگانه در برج میلاد به فروش رسیده است.

نوازندگان جوان ارکستر محسن یگانه برای این برگزاری این اجراها را میلاد پرقوه (پیانو و کیبورد)، سعید علیرضایی (گیتار بیس)، محمدرضا زارعی (ویولن)، محمد زرنوش (کلارینت، ساکسفون)، رادین رفیع‌زاده (درامر)، وحید قاسمی (پرکاشن، دمام) و وحید عویدی (گیتار) تشکیل می‌دهند.