سرویس موسیقی هنرآنلاین: نیکان ابراهیمی آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی پاپ که سابقه همکاری با خوانندگانی چون رضا صادقی، حمید حامی، مانی رهنما، رستاک حلاج، قاسم افشار، روبه نعمت‌اللهی، نیما مسیحا و... را در کارنامه خود دارد، اکنون می‌خواهد یک گروه موسیقی تشکیل دهد و نوازندگان آن را از میان نوازندگان جوان انتخاب کند.

به همین منظور این آهنگساز و تنظیم‌کننده فراخوانی را منتشر کرده و از نوازنده برخی از سازهای موسیقی پاپ برای ارسال ویدئویی از اجرای‌شان دعوت به عمل آورده است. نیکان برای گروه موسیقی خود به نوازنده سازهای درامز، گیتار نایلون و استیل، گیتار باس، گیتار الکتریک، پیانو و کیبورد و ساکسوفون احتیاج دارد. 

نوازندگان علاقه‌مند برای شرکت در این فراخوان می‌توانند ویدئویی از اجرای خود را در چند سبک مختلف حداکثر در مدت 2 دقیقه به همراه  شماره تماس تا تاریخ اول اردیبهشت ماه سال 96 به نشانی پست الکترونیک farakhaan1@gmail.com و یا شماره تلگرام 09373007582 ارسال نمایند.

اولویت انتخاب نوازنده برای سازهای مختلف با کسانی است که دارای تبحر، ساز مناسب، توانایی در نُت‌خوانی و ساکن شهر تهران باشند. 

مدیریت این گروه موسیقی بر عهده نیکان است. این آهنگساز در خصوص این گروه در صفحه شخصی خود نوشت: دوستان هنرمند عزیز! چند سالی‌ است که قصد جمع‌کردن یک بَند خوب با نوازنده‌های خوب و گم‌نام را داشتم که فعلاً قدم اول این کار را برداشتم و اگر به مقصود برسم فکرهای خوبی برای این گروه دارم. 

در روزهای اخیر هنرمندانی نظیر احسان کرمی، آناهیتا همتی، کیان مقدم، میلاد فرهودی و... فراخوان جذب نوازنده نیکان ابراهیمی را به اشتراک گذاشته‌اند.