به گزارش هنرآنلاین، "نیما علامه" که فرزند احمد علامه دهر بازیگر فقید سینما و تلویزیون است پس از چند سال حضور در موسیقی و انتشار آثارش در فضای مجازی، چند روز پیش موفق شد اولین آلبوم رسمی‌اش با عنوان "مبارکم باشه" را روانه بازار موسیقی کشور کند و حال قرار است در آستانه سال جدید، قطعات این آلبوم و محبوب‌ترین آثارش را برای مخاطبینش بخواند.

کنسرت خواننده قطعه مشهور "سخته"، یکشنبه 22 اسفند به تهیه‌کنندگی کوروش مافی کیان و امید میرزایی و به همت موسسه "آوای ترنم یونا" در سالن اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد و فروش بلیت‌های آن از طریق سایت ایران کنسرت آغاز شده است.

علامه درباره این کنسرت گفت: هرچند من از سال‌ها پیش تجربه اجرا در جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف را داشته‌ام، اما این نخستین رویارویی من با مخاطبینم در قالب کنسرت است و از این بابت بسیار خوشحالم. از طرفی سالن اریکه ایرانیان جایی است که بسیاری از خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ، اجراهایشان را از آنجا شروع کرده‌اند و برای من اجرا در چنین سالن معتبری مایه خرسندی است. همه تلاش و توانم را به کار می‌گیرم تا در کنار مخاطبینی که به سالن می‌آیند شب خاطره‌انگیزی رقم بزنیم.

محسن افشار که سرپرستی گروه پُرکار "آرپژ" را بر عهده دارد و در این سال‌ها با بیشتر خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ همکاری کرده، سرپرستی ارکستر نیما علامه در این کنسرت را بر عهده خواهد داشت.