سرویس موسیقی هنرآنلاین: امید حاجیلی آثار پرانرژی و فرح‌بخشی دارد که اجرای هر کدام آن‌ها می‌تواند سالن کنسرت را با هیجان وصف‌ناپذیری همراه سازد. اجرای شب گذشته او نیز از این قائله مستثنی نبود و این خواننده و مخاطبانش یک بار دیگر سالن برج میلاد تماشاگران را به وجد آوردند.

روی صحنه کنسرت امید حاجیلی سه گروه موزیسین حضور داشتند که گروه اول، نوازندگان موسیقی پاپ، گروه دوم نوازندگان سازهای نواحی ایران و گروه سوم همخوان‌های امید حاجیلی بودند که به طور منظم و ثابت تا انتهای کنسرت بر سر جای خودشان هنرنمایی کردند.

در ابتدای این کنسرت امید حاجیلی طبق معمول با انرژی بسیار خوبی به روی صحنه آمد و طرفدارانش را دعوت به تشویق و دست زدن کرد. اتفاقی که در طول کنسرت بارها و بارها رخ داد و هر بار جمعیت چند صد نفری حاضر در سالن میلاد را به وجود آورد. همچنین در کنسرت شب گذشته، نورپردازی سالن میلاد کاملاً در اختیار فضای موسیقی امید حاجیلی بود و به طور هماهنگ با قطعات شاد کنسرت مورد استفاده قرار گرفت.

عمده قطعاتی که در کنسرت 18 بهمن اجرا شد، متعلق به آثار آلبوم "حاجیلیتو" بود که تابستان امسال به بازار آمد. "وقت گل نی" از قطعات آغازین این کنسرت بود که بسیار مورد استقبال طرفداران حاجیلی قرار گرفت و چندی بعد تک آهنگ جدید حاجیلی به نام "تردست" اجرا شد.

نوازندگی نی‌انبان توسط مسعود پهلان‌زاده در میان اجرای قطعه "دلبر سیاه" به عنوان یکی دیگر از نقاط عطف‌ کنسرت حاجیلی، با استقبال شدید طرفداران این خواننده همراه شد و آن‌ها را مجاب به تشویق کرد. همچنین "حالا حالا" از دیگر قطعات پرطرفدار این کنسرت بود که ترجیع‌بند آن را طرفداران حاجیلی همراه با یکدیگر خواندند.

در بخش دیگری از این کنسرت، چند قطعه محلی توسط حاجیلی خوانده شد. او در این بخش قطعات مشهور موسیقی گیلکی، جنوبی، خراسانی و آذری را خواند. حاجیلی ابتدا با  "ای داد" و "سیاهه نارگیله" موسیقی جنوبی را با تنظیمی نو اجرا کرد، در ادامه قطعه‌ای به نام "ترک دیار" از موسیقی خراسان خواند و سپس با "رعنا" فضای سالن میلاد را به شمال کشور برد تا در نهایت اثر پرطرفدار "بری باخ" را در میان تشویق و همخوانی اکثریت مخاطبانش بخواند.

"دوباره" و "برای عاشقی دیره" دو اثر محبوب دیگر این کنسرت بودند اما محبوب‌ترین‌شان قطعه "باریکلا" بود که اجرای آن سالن میلاد را منفجر کرد. در واقع اجرای این قطعه، صرفاً توسط امید حاجیلی صورت نگرفت و این خواننده برای اجرای آن طرفدارانش را هم به کمک گرفت و آن‌ها نیز با گفتم "باریکلا" و یا با خواندن بخش‌های دیگر این اثر، میزان علاقه‌شان را به این قطعه شاد و پرطرفدار نشان دادند.

نوزندگان پرتعداد کنسرت شب گذشته امید حاجیلی را سید فریدالدین موسوی (نوازنده کیبورد و پیانو)، آرشام غفوری(گیتار الکتریک)، مجید برومند(نوازنده گیتار باس)، اشکان پور فرخی(پرکاشن)، ارشیا والی و حسن فراهانی( ترومپت)، رامین زواری(درام)، مسعود پهلوان زاده(نی انبان و سرنا)، حسین شریفی و مهدی گل کرمی(ترومبون)، آرش صمیمی(ساکسفون و نی)، اکبر شهریاری (پرکاشن و ادوات)، مهدی سرخ (سرنا)، محمد صادق گایینی(دهل)، وحید اسداللهی نیازی و رضا اسداللهی نیازی (ناقاره) و سامان علوی (گارمان) تشکیل می‌دادند.

همچنین در این کنسرت محمد ماهرویان، سمیرا ملک، آناهیتا اعتمادی منش، مریم کی احمدی و علی مرادی نیز به سرپرستی مجید کمالی به عنوان همخوان در اجرای برخی از قطعات کنسرت به یاری امید حاجیلی آمدند.

حاجیلی پس از این کنسرت خود را برای آخرین اجرای سال جاری در تهران در روز 21 اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آماده می‌کند.