سرویس موسیقی هنرآنلاین: این برنامه با هدف احیای موسیقی گل‌ها و آشنایی بیشتر نسل جدید اجرا شد که در آن آثاری از بزرگان موسیقی آن دوران به سمع مخاطبان رسید. 

در ابتدای این برنامه که دو بخش داشت، قطعه "بر من گذشتی" با ترانه‌ای از زنده یاد سیمین بهبهانی و آهنگسازی خازنی اجرا شد. بابک بابایی پس از تشکر از حضور مخاطبان در این سالن خوب و قدیمی، از استاد محمدرضا شجریان یاد کرد و ضمن تقدیم قطعه "نامه‌ای برای تو" -که آن سال ها شجریان خوانده بود- به وی برای ایشان آرزوی سلامتی کرد و با تشویق ممتد حاضران در سالن به اجرای آن پرداخت.  

در ادامه یک همنوازی با تار و ویلن و تنبک اجرا شد. شراره از ساخته های علیرضا خواجه نوری با ترانه ی  ضا سحبان و قطعه ی گلچهره اثر پیمان خازنی و شعر فرهنگ قاسمی و رنگ دشتی ساخته ی استاد رضا محجوبی ادامه دهنده ی بخش نخست بودند. 

پس از یک تنفس ١٥ دقیقه ای بخش دوم کنسرت با قطعه ای آغاز شد که ترانه اش از زنده یاد دکتر علی شریعتی و از ساخته های خازنی به نام آوار نگاه بود. سپس قطعه ی دگر چه خواهی  به اجرا درآمد. 

در ادامه پیام سوری-نوازنده ی پیانو- به تکنوازی پرداخت که از نقاط قوت این کنسرت بود و با استقبال مخاطبان مواجه شد. سپس بابک بابایی ترانه ی قدیمی عاشق شدم من از ساخته های انوشیروان روحانی را خواند که با همراهی برخی حاضران مواجه شد. 

رنگ اصفهان و باغ رویا قطعات پایانی این. پرتوار بودند. اما ماجرا به اینجا ختم نشد. پس از خروج خواننده و رضا مریوند- رهبر ارکستر- با تشویق های مستمر حاضران، هردو به. وی صحنه بازگشتند و به اجرای قطعه ی محبوب امشب شب مهتابه پرداختند که حاضران در سالن از آن استقبال شایانی کردند. 

بابک بابایی، فربد لطیفی، همایون همت آبادی، سینا کلوت، قارن درستی، امیر درویشی، بردیا درویش، مرجان نیکزاد، حسام حسینی، الهام کریمی، مهرداد کشانی، علی رضا عسگرپور، رامبد لطیفی، جعفر رستمی، صادق محمدنوری، مرصاد واحد، ماهرخ شریف زغده، سینا آذرآباد، امین شکوهی، نیما نظیری، امیر خیری، مصطفی بانیان و نوژن طوفان به رهبری رضا مریوند اعضای ارکستر گلهای نوین در این کنسرت بودند.