سرویس موسیقی هنرآنلاین: رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ که این روزها مشغول انجام مراحل نهایی تولید آلبوم "یعنی درد" است، همراه با ارکستر مشکی‌پوشان برای اجرا در اروپا آماده می‌شود.

این خواننده ابتدا در روز 17 فوریه مصادف با جمعه ۲۹ بهمن در شهر هامبورگ آلمان به روی صحنه می‌رود و سپس یک روز بعد به پایتخت سوئد سفر کرده و در تاریخ 18 فوریه مصادف با شنبه 30 بهمن در شهر استکهلم به مهمانی ایرانیان مقیم سوئد می‌نشیند.

او یک هفته بعد و در روز 25 فوریه مصادف با شنبه 7 اسفند دوباره به آلمان برمی‌گردد و همراه با ارکستر مشکی‌پوشان این‌بار کنسرتی را در دوسلدورف برگزار می‌کند. همچنین خواننده مشکی‌پوش در آخرین کنسرت تور جدید اروپایی خود به شهر لندن می‌رود و در روز 26 فوریه مصادف با یکشنبه 8 اسفندماه در پایتخت لندن هنرنمایی می‌کند. این خواننده دو سال پیش در شهر لندن برای ایرانیان مقیم انگلستان خوانده بود.

سعید صارمی (پرکاشن)، ارسطو میرزایی(پرکاشن)، فاضل پیش(گیتار الکتریک)، مجید ترکاشوند(ساکسوفون)، کامیار ماندگاریان، رضا آذر نژاد(ترومپت)، رامین براتی(ترومبون)، میلاد مصدق(گیتار الکتریک)، اشکان محمدیان(کیبورد)، بهروز دهقانی(گیتار باس)، مسعود نوروزی(ویولن)، پوریا پیرزاد (پیانو) و بهنام ابطحی (رهبر ارکستر و درامز) اعضای ارکستر مشکی‌پوشان را برای اجرا در 4 شهر مهم اروپا تشکیل می‌دهند.

سایت posttick.com محل بلیتفروشی کنسرت‌های آلمان و وب‌سایت volek.info محل فروش بلیت اجراهای صادقی در انگلستان و سوئد است.