سرویس موسیقی هنرآنلاین: افشین مقدم ترانه‌سرای مطرح کشور که سابقه همکاری با خوانندگانی نظیر محمد اصفهانی، علیرضا عصار، علی زندوکیلی، مانی رهنما، نیما مسیحا و... را در کارنامه خود دارد، پس از برگزاری 3 ترم از کارگاه‌های ترانه خود در مکتب تهران، ترم چهارم آن را هفته پیش با حضور شرکت‌کنندگان جدید آغاز کرد.

بدین ترتیب دوره چهارم کارگاه ترانه افشین مقدم، از روز جمعه 1 بهمن آغاز شده و تا 10 جلسه 3 ساعته ادامه خواهد یافت. ظرفیت شرکت‌کنندگان دوره چهارم این کارگاه نیز همچون ادوار قبلی، 25 نفر است که این‌بار با پر شدن سریع ظرفیت شرکت‌کنندگان، دوره جدید کارگاه‌های مقدم بلافاصله بعد از دوره سوم آغاز شد. این کارگاه با برگزاری جلسه دوم از ساعت 14 روز جمعه هفته جاری به کار خود ادامه خواهد داد.

در این کارگاه جدا از بدیهیات وزن و قافیه، هنرجوها با تیپ‌های شخصیتی آشنا می‌شوند و با زاویه دیدی که پیدا می‌کنند، به معنای حقیقی کلمه آموزش می‌بینند که چگونه ترانه بنویسید.

چهارمین ترم از کارگاه ترانه افشین مقدم در حالی هفته پیش در مکتب تهران آغاز شد که این ترانه‌سرا وضعیت ترم‌های قبلی کارگاهش را بسیار قابل قبول می‌داند و معتقد است که شرکت‌کنندگان آن سه دوره، مسلط به شعر کلاسیک بوده و آمادگی ترانه‌سرایی را داشته‌اند. از این رو مقدم قرار است در انتهای کتاب جدید ترانه‌های خود، چند ترانه برجسته از شرکت‌کنندگان کارگاهش را نیز چاپ کند.