به گزارش هنرآنلاین به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، آلبوم موسیقی "این نیز بگذرد..." با تنظیم و موسیقی حسین پرنیا و خوانندگی فاضل جمشیدی، از تولیدات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری، ساعت 17 دوم بهمن ماه با حضور دکتر محمد سریر، محمدعلی بهمنی، جمعی از اهالی موسیقی، هنرمندان و مدیران فرهنگی حوزه هنری رونمایی می‌شود.

این آلبوم موسیقی شامل 9 قطعه موسیقی با شعرهایی از مولوی، حکیم خیام، هوشنگ ابتهاج، رهی معیری و محمدعلی بهمنی است و یکی از قطعات بی کلام آن با تکنوازی کمانچه آلتو ساخته شده است.

در هجدهمین محفل "اتفاق ترانه" که اختصاص دارد به شعرخوانی و سخنرانی اهالی شعر و موسیقی، آلبوم "این نیز بگذرد" با حضور عوامل تولید و بخشی از هنرمندان موسیقی رونمایی می‌شود و طی آن خواننده و آهنگساز این آلبوم به معرفی این اثر می‌پردازند.

گفتنی است؛ در این محفل شعر و موسیقی ماهانه به جز شعرخوانی اساتید مطرح و شاعران و ترانه‌سرایان جوان کشور، برنامه‌های متنوع  فرهنگی دیگری نیز وجود دارد که علاقه مندان برای اطلاع از سایر بخش‌های برنامه می‌توانند‌ به اخبار تکمیلی در وب‌سایت مرکز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir مراجعه کنند.

هجدهمین محفل شعر و موسیقی "اتفاق ترانه" به همت مرکز موسیقی و موسسه سپهر سورة هنر حوزه هنری روز شنبه دوم بهمن ماه ساعت 17در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است