سرویس موسیقی هنرآنلاین: پیش از این قرار بود اجراهای جشنواره فجر در تاریخ چهارشنبه 22 دی‌ماه شروع شده و پس از برگزاری 9 روز اجرا، در شب اول بهمن‌ماه آیین اختتامیه آن برگزار شود.

در جدول جدید اجراها که از سوی روایط عمومی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر اعلام شده، تاریخ پایان و مراسم اختتامیه جشنواره تغییری نکرده اما شروع جشنواره دو روز به تأخیر افتاده که این امر به مثابه فشرده‌تر شدن جدول برنامه‌های سی و دومین جشنواره موسیقی فجر قلمداد می‌شود.

بنابر برنامه جدید، اجراهایی که قرار بود در تاریخ 22 و 23 دی برگزار شود، به روزهای دیگر منتقل شد و به علت فشردگی لیست اجراها، 4 اجرا نیز در شب اختتامیه برگزار خواهد شد. همچنین این فشردگی باعث شده که برخی از اجراها نیز به ساعت‌های 14:30 و یا 15 و 17 منتقل شود. از نکات جالب دیگر برنامه‌ جدید جشنواره، اضافه‌شدن دو اجرای دیگر به لیست اجراهای محمد علیزاده است که با این وجود او به همراه حامد همایون پرکارترین خوانندگان سی و دومین جشنواره موسیقی فجر خواهند بود.

سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به ریاست حمیدرضا نوربخش از تاریخ جمعه 24 دی آغاز شده و در تاریخ جمعه 1 بهمن ماه با برگزاری آیین اختتامیه در تالار وحدت به پایان خواهد رسید.

جدول جدید