به گزارش هنرآنلاین، رضا یزدانی امشب 15 دی ماه 95 طی دو سانس ، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود و برای اولین بار در آستانه اکران "تیک آف" ترانه‌ای از فیلم را که به طور اختصاصی برای فیلم ساخته شده اجرا خواهد کرد.

این قطعه متفاوت یک راک بوشهری است و نکته قابل توجه و حائز اهمیت در آن استفاده از نی انبان است تنظیم این قطعه را بابک شهرکی انجام داده است .

رضا یزدانی در فیلم تیک آف این قطعه را با همراهی مصطفی زمانی ، پگاه آهنگرانی ، سوگل قلاتیان و حمزه مقدم اجرا کرده است.

"تیک آف" به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی طهورا ابوالقاسمی به زودی در گروه سینمایی ماندانا اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در آخرین سال‌ها و چکه‌های باقی مانده از جوانی، شیرزاد، از پنج سال زندگی روی اقیانوس و در کابین کشتی‌ها برمی‌گردد و در خلوت پایان یک جشن شبانه با رفیق‌های قدیمی‌اش، ناگهان زندگی او و چهار دختر و پسر، به سمت غریبی سر کج می‌کند. شوخی شوخی و بازی بازی، هر پنج‌تایشان راه می‌افتند به قتل عام عقده‌های چند ساله و کام گرفتن از زندگی و جوانی.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک‌ذات، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراح و چهره پرداز: سودابه خسروی، صدابرداران: جهانگیر میرشکاری، مهدی ابراهیم زاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، خواننده: رضا یزدانی، موسیقی: محسن شریفیان، بابک شهرکی، جلوه های بصری: شهاب الدین نجفی، استودیو روشنا، عکاس: سید عبدالحسین نواب موسوی، مدیر تولید: سمیرا علایی، منشی صحنه: آذر تجلی ، مشاور رسانه ای : نگین موسوی ، سرمایه گذاران: بیمه رازی، مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی.

پخش فیلم سینمایی "تیک آف" بر عهده دفتر پخش بامداد فیلم است .