سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت زمستانی رضا صادقی تحت امتیاز موسسه فرهنگی – هنری "آوای هنر" به مدیریت محمد جلیل پور، برگزار شد.

اولین چیزی که از دکور رنگی اجرای رضا صادقی توجه مخاطبان را جلب می‌کرد، صندلی‌های معلق در فضا بود. سالن هنوز تاریک نشده بود که‌ کلیپی از قطعه "کلافه" پخش شد. سپس نوازندگان روی صحنه حاضر شدند. ملودی ابتدایی و نورپردازی اولین قطعه حاضران را به هیجان آورد. "کلافه" انتخابی مجدد برای شروع بود. رضا صادقی پس از احوال پرسی با طرفدارانش گفت: بنابر اتفاقات فنی کمی تاخیر داشتیم. اما امیدواریم از این پس همه برنامه‌ها به موقع شروع شود. تنظیم‌های متفاوتی خواهید شنید که نتیجه زحمات بهنام ابطحی است. او سپس از ناصر عبداللهی، بابک بیات، مرتضی پاشایی، حبیب محبیان نام برد و از جمعیت خواست برای ۲۰ ثانیه ایستاده آن‌ها را تشویق کنند.

"داشتم فراموشت می‌کردم" دومین قطعه از لیست اجرای صادقی بود. در میانه این قطعه گروه سازهای بادی به هنرنمایی پرداختند. صادقی از حاضران خواست تا با دست زدن‌های مرتب این قطعه را همراهی کنند.

همیشه کسانی هستند که‌ می‌آیند و در قلبت می‌نشینند اما ناگهانی می‌روند، تنها چیزی که در مرور خاطرات برای آدم می‌ماند یک، چه کنم است. پس از این جملات رضا صادقی قطعه "وقتی تو نیستی" به همه کسانی که در این کنسرت حاضر بودند، تقدیم شد.

"کلافه می‌کنه منو این کوچه‌های لعنتی وقتی تو نیستی / تو که همه کسم بودی تکیه کنم جز تو به کی... " که این بخش از ترانه را در انتهای قطعه، سالن با رضا صادقی همراهی کرد.

پیانو نوازی شروع کننده ملودی قطعه "شب بارونی" بود. صدای هم‌خوانی جمعیت در ترانه "شب بارونی" شنیده می‌شد. "می‌خوامت" با تشویق‌های مرتب حاضران همراه شد و این قطعه شاد فضای سالن را تغییر داد. صادقی از شهرش، بندر عباس، یاد کرد و سراغ قطعه "دانه دانه بارون" با حال و هوای جنوبی رفت. ارکستر مشکی‌پوشان بعد از قطعه "مشکی رنگ عشقه"٬ "حیف" را با تکنوازی ویولن آغاز کرد.

قطعه پر خاطره "وایسا دنیا" با صدای جمعیت طنین‌انداز شد. هواداران صادقی در  این قطعه محبوب برای لحظه‌ای خواننده مورد علاقه‌شان را تنها نگذاشتند. "کفش آهنی" بی‌فاصله از "وایسا دنیا" اجرا شد.

"عاشقتم" با هم خوانی پر شور حاضران و همراهی  نور گوشی‌ها،‌ آخرین قطعه‌ای بود نواخته شد.

"تنها"٬ "دوستت دارم خدا"٬ "شونه به شونه"٬ "بخند" و "ادعا" دیگر قطعاتی بودند که صادقی در این شب برای مخاطبانش خواند.

سعید صارمی (پرکاشن)، ارسطو میرزایی(پرکاشن)، فاضل پیش(گیتار الکتریک)، مجید ترکاشوند(ساکسوفون)، کامیار ماندگاریان، رضا آذر نژاد(ترومپت)، رامین براتی(ترومبون)، میلاد مصدق(گیتار الکتریک)، اشکان محمدیان(کیبورد)، بهروز دهقانی(گیتار باس)، مسعود نوروزی(ویولن)، پوریا پیرزاد (پیانو) به رهبری بهنام ابطحی نوازنده درامز، اعضای ارکستر رضا صادقی را تشکیل می دادند.

وحید تاج و لیلا مهاجرانی مهمانان اولین سانس این کنسرت بودند.

از حواشی این اجرا می توان به تنظیم نبودن صدای موسیقی در سالن که‌ گاهی گوش را آزار می‌داد و پله‌های خیسی که هنگام خروج باعث نارضایتی جمعیت شده بود، اشاره کرد.