به گزارش هنرآنلاین، آلبوم "گذشتن و رفتن پیوسته"، به تهیه کنندگی "احسان رسول‌اف" بوده و نشر "نوفه" آن را منتشر می‌کند. این آلبوم شامل ده قطعه به نام‌های "به من بخند"، "گیسو"، "گذشتن و رفتن پیوسته"، "خیابونا"، "مامان"، "مردمی"، "پپرونی"، "سرمست"، "تا کی" و "تنهای تنها" می‌باشد. "به من به خند" یک والس پر انرژی است. گیسو ریتمی تند و سریع دارد و صدای آکاردئون در آن محوریت دارد. آهنگ سوم آلبوم با نام "تو خیلی دوری" نیز چندی بیش به همراه ویدیو کلیپی زیبا منتشر شده است. "خیابونا" پرانرژی و شلوغ مثل خیابان‌های تهران است و آهنگ "مامان" هم فضایی آرامش‌بخش دارد. آهنگ "مردمی" ریتم سه تایی دارد و سازهای بادی بیشترین نقش را در ایجاد فضای آن ایفا می‌کنند. ریتم سوئینگ جَز برای آهنگ "پپرونی" انتخاب شده است. "سرمست" نیز فضایی آرام دارد و اولین حضور شعر کلاسیک فارسی در کارهای گروه "بمرانی" است. "تا کی" بسیار تند و پرانرژی و نهایتاً با "تنهای تنها" که ریتمی متعادل دارد این مجموعه‌ی موسیقایی تمام می‌شود.

گروه "بمرانی" از مجموعه‌های موفقی است که در میان علاقه‌مندان موسیقی جایگاه خود را پیدا کرده. موسیقی بمرانی را می‌توان بین سبک‌های بلوز و راک‌اند رول دانست که تا کنون دو آلبوم با نام‌های "اتوبوس قرمز" و "مخرج مشترک" منتشر کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های کارهای گروه "بمرانی"، انتخاب شعرها و متن‌های کمتر کار شده می‌باشد. لحن ویژه‌ی خواننده‌ی این گروه را می‌توان با دیگر ویژگی‌های موسیقی آن‌ها هماهنگ دانست. "بهزاد عمرانی" خواننده و گیتاریست گروه، "آرش عمرانی" پیانو و کیبورد، "کیارش عمرانی" گیتارباس، "مانی مزکی" سازهای بادی و "جهانیار قربانی" گیتار الکتریک اعضای بمرانی را تشکیل می‌دهند و همچنین "روزبه فدوی"، "مهیار طهماسبی"، "روزبه اسفندارمز" و "سردارسرمست" نیز نوازندگان مهمان این آلبوم هستند.

شایان ذکر است که سایت "بیپ تونز" پیش فروش آلبوم "گذشتن و رفتن پیوسته" از گروه "بمرانی" را آغاز کرده و علاقمندان به آثار این گروه می‌توانند جهت پیش خرید اثر از طریق این سامانه اقدام نمایند.