به گزارش هنرآنلاین به نقل از  ستاد خبری سی‌ و دومین جشنواره موسیقی فجر، حجت اشرف‌زاده خواننده با بیان اینکه تمام کارهایی که امسال در جشنواره اجرا خواهد کرد از کارهای جدید او هستند، گفت: امسال علاوه بر آهنگ "برف آمد" که به تازگی و به مناسبت شب یلدا منتشر شده، سری کامل تیتراژهای ماه مبارک رمضان، به همراه چند قطعه نوستالژیک بازسازی شده‌ را برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر آماده کردم.

اشرف‌زاده با بیان اینکه تب‌وتاب مردم و علاقه‌مندان موسیقی برای حضور در سالن‌ها و آمدن به کنسرت‌ها در زمان برگزاری جشنواره فجر یکی از جذابیت‌های جشنواره برای او است، درباره اهمیت این جشنواره به عنوان مهم‌ترین رویداد موسیقایی کشور، گفت: جشنواره موسیقی فجر همانند یک رویداد بزرگ است که هر سال هنرمندان آثار جدیدشان را در آنجا ارائه می‌کنند. علاوه بر این در بخش بین‌الملل نیز گروه‌های خارجی شرکت‌کننده در جشنواره با خود رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی می‌آورند که دیدن آن‌ها به نظرم می‌تواند ایده‌های بسیار خوبی را برای هنرمندان موسیقی به همراه داشته باشد.

این خواننده کشورمان با تأکید بر اینکه جشنواره موسیقی فجر فرصت مناسبی برای ارائه موسیقی بومی کشورمان است، افزود: به نظرم جشنواره فرصتی است که هنرمندان موسیقی بومی و فولکور ما می‌توانند آثارشان را به شکل کافی، درست و منطقی ارائه کنند.

خواننده آلبوم‌های "خاتون" و "ماه و ماهی" در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی فجر اتفاق شگفتی است که هر سال هنرمندان موسیقی را دور هم جمع می‌کند و بهانه‌ای است برای گردهمایی هنرمندان موسیقی و به عقیده من نهایتاً به سمت هدف والایی که دارد در حال حرکت است.

سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به ریاست حمیدرضا نوربخش از 22 دی‌ لغایت 1 بهمن‌ در تهران برگزار می‌شود.