سرویس موسیقی هنرآنلاین: پنج دی‌ماه، در شبی مه‌آلود سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران از کنسرت بنیامین بهادری میزبانی کرد.

در این روز زمستانی بنیامین پس از نخستین تجربه بازیگری خود در فیلم سینمایی "سلام بمبئی" در دو سئانس کنسرت خود را با عنوان "پری‌زاد" روی صحنه برد. "پری‌زاد" به تهیه‌کنندگی منوچهر حسنی و تحت امتیاز موسسه "آوای باران" برگزار شد.

نوازندگان پس از پخش تبلیغی از کنسرت گروه "پلاریس" وارد صحنه شدند. سپس چند دقیقه‌ای نوازندگان هریک با سازهایشان نواختند و جمعیت در میان آن، با تشویق می‌خواستند تا خواننده محبوبشان وارد شود. با خاموش شدن صحنه و نواخته شدن ملودی اولین قطعه، بنیامین با "یه بار دیگه اشتباه کن" وارد شد. او پس از سلام و احوال‌پرسی با هوادارانش سراغ "آهای تو" رفت. قطعه ریتمیک "آهای تو" با همخوانی و فریادهای جمعیت اجرا شد. "مدار"٬ "بی‌اعتنا"، "لیلی" بی‌فاصله از هم اجرا شدند. پس از هنرنمایی نوازنده کیبورد در "لیلی"٬ قطعه پرطرفدار "دنیا دیگه مثل تو نداره" نواخته شد. این قطعه هیجان و هم‌صدایی حاضران را به اوج خود رساند.

"ما هر چقدر هم خوب و بالا باشیم روزی جلوی عشقمان احساس کوچکی می‌کنیم." بنیامین پس از این جمله از حاضران خواست همزمان با تکان دادن نور گوشی‌هایشان، او را هر طور که می‌توانند همراهی کنند. "شناسنامه" با صدای بنیامین و همراهی صدای جمعیت در سالن طنین انداخت. در ادامه "شناسنامه" به شعر زیبای "ای که تویی همه کسم، بی تو می گیره نفسم..." پیوند خورد. پس از این قطعه آرام، "تله‌پاتی" دوباره فضای میلاد را شاد کرد. قطعات بی‌فاصله، یکی پس از دیگری اجرا شدند و نگذاشتند هیجان جمعیت فروکش کند.

اعضای ارکستر هر کدام با سازهایشان به هنرنمایی پرداختند ‌و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند. پس از آن بنیامین روی صحنه بازگشت و سراغ قطعه "خواب" رفت. این قطعه به قطعه‌ای محبوب با صدای ناصر عبداللهی و آهنگسازی بنیامین به نام "منو ببخش" پیوند خورد. بنیامین ابتدای این قطعه را روی صحنه نشسته اجرا کرد. در ادامه تصاویری از ناصر عبداللهی، روی مانیتورها نمایان شد.

بنیامین پیش از معرفی اعضای ارکسترش از نیما وارسته یاد کرد. او گفت محدودیت‌ها هیچ اهمیتی ندارد و پس از این جمله ملانی آوانسیان که قرار بود به عنوان نوازنده ویولنسل با گروه همراه شود، را معرفی کرد.

پس از این که ملانی آوانسیان دوباره مورد تشویق جمعیت قرار گرفت، "آدم‌آهنی" خوانده شد. "آدم‌آهنی" صدای دوباره - دوباره را در سالن بلند کرد. "عشق داغ من" قطعه بعدی بود. در میانه این قطعه دو نوازنده گیتار، نوازنده ترومپت و کیبورد کنار هم قرار گرفتند و ملودی میانی قطعه را شکل دادند.

قطعه پرطرفدار "دنیا دیگه مثل تو نداره" به عنوان آخرین قطعه، دوباره اجرا شد.

"عاشق شدم"، "دوری"٬ "کجای دنیای"٬ "عشق احساسه"، "تظاهر"، ... از دیگر قطعاتی بودند که برای کنسرت "پری‌زاد" در نظر گرفته شده بودند.

علیرضا میرآقا (پرکاشن و ترومپت)، آرش احمدی (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و همخوان)، علی موسوی (کیبورد و پیانو)، استیو اوانسیان (درامز)، کیوان فرشید نیا (گیتار بیس) اعضای ارکستر بنیامین را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

عماد طالب‌زاده، علی ضیا و... از مهمانان این کنسرت بودند.