سرویس موسیقی هنرآنلاین: شامگاه روز پنجشنبه، دوم دی‌ماه بابک جهانبخش در طی دو سئانس به روی صحنه سالن میلاد رفت تا در اولین روز از کنسرت‌های زمستانی‌اش با هواداران خود تجدید دیدار کند. این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین و به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شد.

اولین قطعه در سئانس اول، قطعه پرانرژی "طهران" بود که در ابتدای اجرای آن جهانبخش به جمعیت حاضر در سالن خوش‌آمد گفت.

ساعاتی قبل از شروع کنسرت جدیدترین اثر بابک جهانبخش به نام "منظومه احساس" نیز منتشر شده بود که قول اولین اجرای این قطعه در ابتدای کنسرت، به هواداران داده شد این اثر با استقبال بسیاری از سوی مردم همراه شد. ترانه‌سرای این قطعه محسن شیرالی است و تنظیم آن را سعید شمس بر عهده داشته است.

در این کنسرت بیش از 17 قطعه اجرا شد که به گفته خود جهانبخش انتخاب آن‌ها از بین قطعاتش برای او و گروهش بسیار دشوار بوده است. در طول شب درخواست اجرای بسیاری از قطعات از سوی جمعیت حاضر به گوش می‌رسید که تقریباً بسیاری از آن‌ها اجرا شدند.

جهانبخش در سئانس اول کنسرتش میزبان هنرمندان عرصه سینما و موسیقی از جمله مجید مشیری، سارا منجزی، حامد همایون، محسن رجب پور، حمید رهنورد و سامان امامی بود.

اجرای پشت هم و بدون فاصله برخی از قطعات در این کنسرت از نکات حائز اهمیت بود. قطعات "دریا"، "همین یه بار"، "منو نگاه کن"، "یه ساعت فکر راحت"، "شاید"، "تورو دوست دارم"، "ای دل"، "اکسیژن"، "روزهای ایری"، "منظومه احساس"، "منو بارون"، "کوچه به کوچه"، "چه حس خوبی"، "برف"، "پاییز" و "خاص" قطعاتی بودند که در سئانس اول اجرا شدند.

تک‌نوازی پیانو توسط رضا تاج‌بخش و تار توسط بهنام حکیم و همچنین تک‌نوازی ویولن در ابتدای قطعاتی چون "برف"، "پاییز" و "روزهای ابری" فضای کنسرت را دلنشین‌تر ‌کرد.

اسامی نوازندگان گروه بابک جهانبخش در این اجرا به ترتیب؛ رضا تاج‌بخش (پیانو و کیبورد)، هادی جبلی (کلارینت)، نیما حمیدی (درامز)، بابک ریاحی پور (گیتار بیس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، مهران فرشباف (پرکاشن)، انوشیروان تقوی، بهنام حکیم (تار و گیتار) و کسری خدیور (ویولن) بودند.

این کنسرت تمدید شد و اجرای بعدی بابک جهانبخش و گروهش در تهران، در تاریخ نوزدهم دی‌ماه خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت اکسیر نوین اقدام به تهیه بلیت کنند.