به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، گروه "چیستا" به سرپرستی میشکا سیلانی، در این اجرا قطعاتی دردستگاه شور، چهارمضراب مخالف سه گاه ، چهارمضراب وتصنیف هایی چون دوستان ،بازآمد،بگو چه بگویم و محبت  را به روی صحنه خواهد برد. همچنین مابین اجرای قطعات موسیقی،10 اجرای سلو حرکات آئینی از"عاشقانه‌های بی کلام 3"به بازیگری ندا قربان نژاد،اجرا خواهد شد .

سیلانی سرپرست گروه موسیقی چیستا در خصوص این اجرا گفت:این کنسرت ویژه بانوان است و گروه قطعاتی از آثار بزرگان موسیقی دستگاهی ایران چون پرویز مشکاتیان ،مهدی خالدی،جواد معروفی ،پرویز یاحقی ،فرامرز پایور و یک قطعه از ساخته‌های خودم  را برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

ندا قربان نژاد طراح، کارگردان و بازیگرحرکات نمایشی این اجرا نیز اظهار داشت:دراجرای ندای آفاق مخاطب با 10 اجرای سلو روبرو می‌شود که دراین اجرا روایتی از تکامل شخصیت و عاطفی دخترکی به نمایش گذاشته می‌شود که می‌خواهد عشق را بشناسد. این دخترک از شناخت خود درنهایت به عشق و جلوه‌هایی از وجود خداوند می‌رسد.اجرای این نمایش باحرکات آیینی ایرانی ملی آغاز می‌شود و با بخش فولکلور آذری ادامه پیدا می‌کند و  درنهایت به اجرای عرفانی سماع می‌رسد .

گروه نمایش آئینی "عاشقانه‌های بی کلام 3" ازسال 88 با طراحی و کارگردانی ندا قربان نژاد تشکیل شده و آخرین اجرای این گروه در سال94 در تالار وحدت برگزار شده است .

علاقمندان جهت تهیه بلیط این برنامه می‌توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.