سرویس موسیقی هنرآنلاین: پوریا مطلبی روابط عمومی شرکت "اکسیر نوین" ضمن تأیید این خبر گفت: محمدرضا گلزار به تازگی قرارداد جدیدی با شرکت "اکسیر نوین" به مدیریت محمدرضا خانزاده امضاء کرده که به موجب آن اولین کنسرت مستقل خودش را به عنوان خواننده در تهران برگزار خواهد کرد.

وی افزود: به محض نهایی شدن برنامه‌ها و صدور مجوزهای آن اطلاعات و جزئیات بیشتری در این باره را منتشر خواهیم کرد.

همچنین گلزار در این‌باره در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: همکاری من با مؤسسه "اکسیر نوین" به مدیریت دوست خوبم محمدرضا خانزاده آغاز شده است و به زودی تاریخ کنسرت تهران را اعلام می‌کنم.

شرکت "اکسیر نوین" از جمله مؤسسات فرهنگی-هنری برگزارکننده کنسرت موسیقی است که تاکنون کنسرت‌های مختلفی را برای خوانندگان مطرحی چون بابک جهانبخش، بهنام صفوی، شهرام شکوهی، حمید حامی و... برگزار کرده است.

محمدرضا گلزار در اواخر دهه 70 وارد حرفه موسیقی شد و ضمن نوازندگی در گروه موسیقی "آریان"، گروه‌های موسیقی "دارکوب" و "ریزار" را راه‌اندازی کرد و به همراه گروه "ریزار" در چند کنسرت موسیقی نیز به عنوان سرپرست به روی صحنه رفت.این خواننده در دهه 80 به علت فعالیت جدی و حرفه‌ای در سینما، فعالیت‌های موسیقیایی خود را کاست و در مقطعی به طور کلی قطع کرد. او از سال 92 فعالیت‌های خود را در عرصه موسیقی این‌بار به عنوان خواننده در پیش گرفت و تا کنون حدود 10 تک‌آهنگ منتشر کرده است.