سرویس موسیقی هنرآنلاین: محسن چاوشی چند ماه پیش از ساخت یک قطعه جدید به نام "زندان" خبر داد و حتی یک دموی کوتاه از بخش‌های بی‌کلام این اثر نیز در صفحه خود منتشر کرد ولی اعلام نکرد که این اثر چه زمانی منتشر خواهد شد. اکنون مشخص شده است که قطعه "زندان" در سری جدید برنامه پرطرفدار "خندوانه" رونمایی می‌شود و احتمالاً در قسمت‌های بعدی نیز از آن استفاده خواهد شد.

"زندان" بر اساس یکی از غزلیات حضرت مولانا خوانده شده است. این غزل درون‌مایه‌ عشق، جنون و مرگ دارد، با این‌ وجود چاوشی آن را با ریتمی تند و نسبتاً شاد برای "خندوانه" تنظیم کرده که به گفته رامبد جوان این اثر مناسب حال و هوای "خندوانه" است. چاوشی علاوه بر وظیفه تنظیم این اثر، آهنگسازی، میکس و مسترینگ آن را هم انجام داده و عادل روح‌نواز نیز به عنوان نوازنده گیتار الکتریک در آن حضور دارد.

رامبد جوان پس از پایان فصل سوم "خندوانه" اعلام کرده بود که محسن چاوشی جزو 4، 5 مهمان بزرگی است که دوست دارد به "خندوانه" بیاید. این مجری تلویزیونی روز جمعه به همراه یکی از همکارانش به استودیو شخصی محسن چاوشی رفت و با وی گفت‌وگویی داشت که امکان دارد از دل همین گفت‌وگوها یک سورپرایز در بیاید.

محسن چاوشی تاکنون تیتراژ ویژه‌برنامه تحویل سال و تیتراژ برنامه پشت صحنه احسان علیخانی در سال 91 و تیتراژ ابتدایی برنامه "مهربانو" در سال 94 را اجرا کرده و از این حیث خندوانه می‌تواند چهارمین فعالیت رسمی چاوشی در تلویزیون باشد. اوعلیرغم موفقیت ویژه در سینما و عرصه خانگی، تاکنون هیچ قطعه‌ای برای سریال‌های تلویزیونی نخوانده است.