سرویس موسیقی هنرآنلاین: نشست خبری کنسرت علیرضا قرایی‌منش با حضور این خواننده، بابک صحرایی ترانه‌سرا و یاشار درفشه تهیه‌کننده در سالن برج آزادی برگزار شد.

در ابتدای نشست، قرایی‌منش گفت: کنسرت‌هایی که امروز در حال برگزاری هستند صرفاً با حضور یک لپ‌تاپ اجرا می‌شوند و این وسیله تمام کارها را پیش می‌برد و کمتر شاهد شنیدن سازهای زنده در برخی از اجراها هستیم.

این آهنگساز و تنظیم‌کننده افزود: با کمال تأسف باید بگویم که به خاطر انتخاب یک سری افراد، اشتباهاً من نیز در کنسرت قبلی‌ام مرتکب این خطا شدم. به نظرم این اتفاق باعث شده تا حرمت شکسته شود و به مخاطب توهین شود.

او ادامه داد: در کنسرت پیش رو 90 درصد سازهای من آکوستیک بوده و بصورت کاملاً آنپلاگد برگزار خواهد شد. البته بیشتر هدف از برگزاری این کنسرت جمع و جور بودن و داشتن فضای خودمانی آن است. با وجود اینکه در این کنسرت باید تمام تمرکزم روی خواندنم باشد اما اکثر کارها بر عهده خودم است.

قرایی منش درباره توضیح کم‌کاری خود گفت: ما از سال 85 به دلیل فعالیت در گروه "ژوان" ممنوع‌الفعالیت شدم که هفت سال طول کشید و در نهایت به این منجر شد که ما با گروه "ژوان" به رسمیت شناخته نشدیم. سه روز به پخش آلبوم باقی مانده بود که به خاطر انتشار ویدئوها ممنوع‌الفعالیت شدم آن هم درست زمانی که آلبوم در بخش تکثیر قرار داشت. بدون تعارف می‌گویم که همان لحظه من از شدت فشار به گریه افتادم.

او در ادامه به پخش نامناسب آلبوم قبلی خود اشاره کرد و گفت: به هیچ وجه دلم نمی‌خواست این مسئله را مطرح کنم اما باید بگویم که "سیمای شهر" پخش بدی برای اولین آلبومم داشت که واقعاً ضربه سختی خوردیم، نه تنها من بلکه حمید حامی و سعید مدرس نیز از این شرکت دچار ضربه شدید شدند.

خواننده "گل بهار" در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره استفاده قطعات ساخته او توسط یکی از اعضای گروه "ژوان"، گفت: مهدی یغمایی و من دوستی طولانی داریم و بارها سر این مسئله باهم صحبت کردیم. من از او خواسته‌ام این قطعات را که از مبحث مادی و معنوی، حقوق آن برای من است در برنامه‌ها اجرا نکند. مهدی هر بار به من قول داد اما باز زیر قولش زد.

خواننده گروه "ژوان" در پایان گفت: آلبوم جدیدم بزودی وارد بازار خواهد شد. در این اثر آهنگسازی و تنظیمات قطعات را خودم انجام داده و در بخش ترانه هم با بابک صحرایی، عرفان سلیمی، حامد صوفی پور، روزبه بمانی و.. همکاری داشته‌ام.

اولین کنسرت آنپلاگد علیرضا قرایی‌منش روز پنجشنبه دوم دی‌ماه در سالن برج آزادی به تهیه‌کنندگی یاشار درفشه برگزار خواهد شد.