به گزارش هنرآنلاین، محمدحسین تفرشی مدیر ارکستر سمفونیک البرز و تهیه کننده این کنسرت با اعلام این خبر گفت:برای اولین بار  ارکستر سمفونیک البرز قطعاتی از آهنگسازان شهیر آذربایجان را اجرا خواهد کرد به طوری که  این برنامه حاصل همکاری گروه موسیقی موغام به سرپرستی و خوانندگی ناصر عطاپور و ارکستر البرز به رهبری یاشار شادپور (رهبر میهمان)است.

وی ادامه داد: از آنجایی که سیاست‌های اعلام شده ارکستر البرز پرداختن به اثار آهنگسازان ایرانی و خارجی است ، تصمیم گرفتیم پس از اجرای چند شب از پروژه "شب آهنگسازان ایرانی"،اجرای شب آذربایجان را به دلیل غنای زیاد و اصیل این موسیقی نیز داشته باشیم در همین راستا با دعوت از گروه موسیقی موغام این کنسرت را برگزار و آثاری از اوزئیر حاجی بیگف،فیکرت امیراف،جهانگیر جهانگیراف،سعید رستم اف،علی سلیمی و ... را اجرا خواهیم کرد.

این تهیه کننده موسیقی بیان داشت: در این اجرا هنرمندان آذربایجانی همچون

اوختای شادی نوازنده تار و مایستر گروه، افشین علوی نوازنده کمانچه ، آرش آذر نوازنده بالابان ،ائلوین سادات نوازنده ناقارا ،ارکستر البرز را با مایستری همایون رحیمیان همراهی می‌کنند.

شب موسیقی آذربایجان ٢ دیماه ساعت ٢١/٣٠در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود . همچنین بلیت فروشی این کنسرت امروز از طریق سامانه ir.٨٤٢٠٠   Www.آغاز می‌شود.