به گزارش هنرآنلاین به نقل از خانه موسیقی، حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی)، سید محمد میرزمانی (رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی)، فرزاد طالبی (مدیرکل دفتر موسیقی)، بهرام جمالی (مدیر عامل انجمن موسیقی) به همراه سوسن اصلانی (همسر استاد دهلوی)، دکتر محمدعلی جزایری (عضو کانون پزشکان خانه موسیقی)، و حمیدرضا عاطفی (مدیر اجرایی خانه موسیقی) روز گذشته در آسایشگاه وارستگان از استاد حسین دهلوی دیدار کردند.

در این دیدار مسئولان موسیقی در گفت‌وگو با بزشکان معالج حسین دهلوی از نزدیک در جریان روند درمانی و وضع جسمانی این استاد پیشکسوت قرار گرفتند.

همچنین نوربخش در گفت‌وگویی با سوسن اصلانی از نقش ارزنده استاد حسین دهلوی در موسیقی کشور و تربیت شاگردان فراوان توسط این استاد یاد کرد و برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

سوسن اصلانی هم ضمن قدردانی از حضور مسئولان موسیقی بر بالین استاد دهلوی خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان به استادان معمر و برجسته کشور شد.

حسین دهلوی استاد موسیقی ایران متولد 1306 در تهران است و در چند سال اخیر به بیماری آلزایمر مبتلاست و چندی است با صلاحدید و تحت نظر خانواده در آسایشگاه بستری است.