سرویس موسیقی هنرآنلاین: روابط عمومی "خانه موسیقی حسین علیزاده" در اینستاگرام اعلام کرد برای ترم زمستانی خود اقدام به جذب هنرجو می‌کند.

خانه موسیقی حسین علیزاده از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه آموزش شناخت موسیقی ایران و ردیف دستگاهی، سلفژ، وزن خوانی، هم آوایی، تار و سه تار تحت عنوان "مکتب حسین علیزاده" آغاز کرد و از این پس با نام "خانه موسیقی حسین علیزاده" ادامه می‌دهد.

هنرجویان تار و سه‌تار دوره ابتدایی (شروع‌کننده) و متوسطه (با سابقه کم)، بدون هیچ محدودیت سنی می‌توانند در تاریخ 11 و 12 آذرماه برای ثبت نام به "خانه موسیقی حسین علیزاده" مراجعه کنند. در این تاریخ هنرجویان با حضور علیزاده تعیین سطح می‌شوند.

هنرجویان داوطب می‌توانند نام و شماره تماس خود را به آدرس ایمیل musichouse@hosseinalizadeh.com ارسال کنند تا بر اساس اولویت، فرم ثبت نام در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

حسین علیزاده ردیف‌دان، آهنگساز، پژوهشگر و نوازنده تار و سه تار، از چهره‌های برتر موسیقی فیلم به شمار می‌آید. علیزاده به همراه مجید انتظامی با کسب چهار سیمرغ بلورین برای فیلم‌های "گبه"، "زشت و زیبا"، "آواز کنجشک ها" و "ملکه" صاحب بیشترین سیمرغ بلورین در بخش بهترین موسیقی متن از جشنواره فیلم فجر شده است. علیزاده تا به حال برای آلبوم‌های "فریاد"، " بی تو به سر نمی‌شود"، "به تماشای آب‌های سپید" سه بار نامزد جایزه گرمی در بخش "بهترین آلبوم سنتی جهان" بوده است.