سرویس موسیقی هنرآنلاین: امید حاجیلی خواننده و آهنگساز که آخرین اجرای خود را پیش از ایام محرم و صفر چندین سئانس در تهران روی صحنه برد، به تازگی به جمع بازیگران سریال "پیکسل" پیوسته است.

"پیکسل" در ژانر معمایی در حال ساخت است و قصه سریال در محوریت یک اتفاق ترسناک شکل می‌گیرد، اتفاقی که به موجب آن زندگی یک خواننده معروف و پرطرفدار پاپ با سرنوشت دو سوپراستار سینما گره می‌خورد.

در این سریال بازیگرانی چون مهراوه شریفی‌نیا، علی اوجی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، سحر قریشی و ... حضور دارند. همچنین این اثر به عنوان نخستین سریال تعاملی ایران به نویسندگی، طراحی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی محمود معظمی تولید می‌شود.

حاجیلی در این سریال اولین تجربه خود در عرصه سینما را تجربه می‌کند.

این هنرمند چندی پیش دومین آلبوم خود با نام "حاجیلیتو" را روانه بازار موسیقی کرد. این اثر 13 قطعه شامل مجنون، بمب عشق، وقت گل نی، ای داد، ترک دیار، دلبر، رفتم از دست، حالا حالا، وای وای، کوچه لر، نقش جمال، افتاد، اقاقیا و.. است.

قطعه "نقش جمال" در این آلبوم به پاس احترام به زنده‌یاد ناصر عبداللهی است. "نقش جمال" از آثار قدیمی ناصر عبداللهی است و حاجیلی که سابقه عضویت و رهبری ارکستر ناصر عبداللهی را دارد، با این اقدام در تلاش است ادای دینی محترم را به این خواننده سرشناس داشته باشد.