سرویس موسیقی هنرآنلاین: حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی و مدیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر روز سه‌شنبه با حضور در غرفه هنرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات، در مورد پیشبرد برنامه‌های این دوره جشنواره گفت: جشنواره کارش را انجام می‌دهد و ما تا کمتر از دو هفته دیگر جدول آن را منتشر خواهیم کرد. داوری‌های‌مان برای آلبوم‌ها و جایزه باربد هم کمتر از 10 روز دیگر شروع می‌شود. سعی می‌کنیم بلیت‌فروشی‌ را نیز در نیمه اول آذر ماه آغاز کنیم.

نوربخش ادامه داد: سایت‌های فروش بلیت هنوز مشخص نشده‌اند. ما به همه سایت‌ها نامه نوشته‌ و از آن‌ها برنامه خواسته‌ایم تا شرایط‌شان را به‌ ما اعلام کنند. ترجیح‌مان این است که به مانند جشنواره پارسال، بلیت‌فروشی فقط در چند سایت انجام شود.

 

نوربخش درباره جدیدترین وضعیت جسمی محمدرضا شجریان خاطر نشان کرد: استاد شجریان مشغول پیگیری مداوا هستند. خوشبختانه بیماری سرطان ایشان متوقف شده است و الآن بیشتر روی فیزیوتراپی متمرکز هستند. امیدواریم که از این مرحله هم عبور کنند و حضور خوب و پر انرژی‌شان را به خصوص در شورای عالی خانه موسیقی داشته باشیم. ایشان برای این دوره هم در سمت‌شان در شورای عالی خانه موسیقی ابقا شده‌اند و ان‌شاء الله فعالیت‌های خانه موسیقی را رصد خواهند کرد. امیدوارم بتوانیم شاهد فصل جدید، پر نشاط و پر انرژی خانه موسیقی ایران باشیم.

حمیدرضا نوربخش در پایان این‌ گفت‌وگو در مورد اهمیت رسانه‌ها و نمایشگاه مطبوعات در جامعه امروزی گفت: نمایشگاه مطبوعات یک اتفاق خیلی خجسته است و برای چند روز اذهان مردم و مسئولین را به سمت رسانه‌ها و گوشزد کردن اهمیت آنان سوق می‌دهد. امروزه مردم و مسئولین باید بیش از پیش به رسانه‌ها توجه کنند و خودشان را در مقابل افکار عمومی پاسخگو بدانند. نمایشگاه مطبوعات یک فرصت مغتنم است و فرصت تعامل و شناخت بیشتری به وجود می‌آورد. رسانه‌ها در این نمایشگاه فرصتی به دست می‌آورند تا بتوانند خودشان را بیشتر معرفی کنند. به عقیده من هم توده مردم و هم خواص جامعه اعم از سیاسیون، هنرپیشگان، نخبگان و... باید ارتباط بهتری با رسانه‌ها برقرار کنند.