به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت "فضل الله توکل" نوازنده پیشکسوت و آهنگساز با سابقه که از زمان جابجایی دفتر موسسه به مکان جدید موفق به حضور و بازدید از آن نشده بود، روز گذشته با حضور در مکان جدید موسسه ضمن دیدار با "سید عباس عظیمی" مدیرعامل، از بخش های مختلف موسسه بازدید به عمل آورد.

همچنین در این دیدار مدیرعامل و کارکنان موسسه هنرمندان پیشکسوت به خاطر همزمانی سالروز تولد استاد ، مراسمی خودمانی و صمیمی را برای تجلیل از فضل الله توکل برگزار کردند .

توکل در سخنانی کوتاه ، ضمن اشاره به همسایگی اش با موسسه هنرمندان پیشکسوت در ساختمان قبلی اظهار داشت: امروز هم خوشحالم هم ناراحت، خوشحالم که موسسه ای که برای سپیدمویان هنر این مملکت زحمت می کشد صاحب ساختمانی جدید و در خور شان آنها شده است و از طرفی هم بخاطر اینکه دیگر همسایه یکدیگر نیستیم ناراحتم و جای شما در ساختمان قدیمی خالیست.

وی افزود: این غافلگیری و این جشن تولد نیز برایم بسیار ارزشمند است و همواره در خاطرم خواهد ماند.

سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز با بیان اینکه همسایگی با استاد در سالهای نخست فعالیت این موسسه سبب برکت مضاعف آن بوده است خاطر نشان کرد: هنرمندان پیشکسوت گل های سر سبد هنر کشور هستند و خدمت به آنها افتخار ماست.

وی اضافه کرد: جشن گروهی متولدین آبان ماه در موعد مقرر و پس از پایان ماه صفر انجام خواهد شد.

این مراسم با حضور همکاران موسسه و با گرفتن عکس یادگاری و زنده کردن یاد گذشتگان موسیقی و همچنین تعریف چند خاطره از سوی استاد توکل و برش کیک و اهدای گل به ایشان پایان یافت و همچنین از پاشا پاشایی هنرمند جوان موسیقی و شاگرد استاد توکل برای همراهی چندین و چند ساله استاد توکل قدردانی شد.

فضل الله توکل هنرمند موسیقی ، نوازنده چیره دست سنتور و آهنگساز پیشکسوت متولد سال 1321 در تهران است. او در نواختن سنتور و همچنین آهنگسازی دارای سبکی مخصوص به خودش است. چنانچه به قول معروف تا مضرابش بر روی ساز می‌آید مشخص می‌شود که این سنتور فضل‌الله توکل است وی علاوه بر سنتور کاملاً بر نوازندگی ویلن تسلط دارد.