هنرآنلاین: احمد مازنی رئیس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس عصر روز شنبه 15 آبان‌ماه مهمان غرفه هنرآنلاین در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بود.

او با اشاره به تغییر وزیر ارشاد و رای اعتماد گرفتن سید رضا صالحی امیری از نمایندگان مجلس گفت: من در ابتدا از خدمات و زحمات آقای علی جنتی تشکر می‌کنم. به هر حال ایشان خودشان مصلحت دیدند یا دکتر روحانی که در پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک تغییر انجام شود. به نظرم این حرکت در حوزه فرهنگ رو به جلو است.

وی ادامه داد: رأی اعتماد در روز سه‌شنبه یازدهم آبان به آقای صالحی امیری تجربه‌ای بود که فضای هماهنگ و متعادلی که بر مجلس دهم حاکم است را نشان داد. گفتمان غالب در مجلس دهم، گفتمان اصلاح، اعتدال و عقلانیت است. تفاوت مجلس نهم و دهم در این رأی اعتماد بسیار مشهود بود. امیدوارم که در انتخابات سال 96 تأثیرش را مردم ببینند چون مردم از هر جناحی که باشند، باید به صندوق رأی امیدوار باشند و بدانند که تغییر از مسیر قانون و صندوق رأی محقق می‌شود. به نظرم همین که مردم در هر جناحی اطمینان حاصل کنند که رأی‌شان در تغییرات جامعه مؤثر است، اتفاق مثبت و مبارکی خواهد بود.

غرفه هنرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات‎

رئیس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه مجلس شورای اسلامی درباره تعاملی که این روزها کمیسیون فرهنگی با جامعه هنری دارد گفت: من خیلی علاقه‌مندم که خدمت آقای شجریان برسم ولی فعلاً این توفیق حاصل نشده و امیدوارم در اولین فرصت خدمت‌شان برسم. من دعاگوی بقیه هنرمندان عزیز در رشته‌های مختلف نیز هستم و خدمت‌شان ارادت دارم. امیدوارم در این دوره نمایندگی بتوانیم گره‌ای از کار اهالی هنر باز کنیم.