سرویس موسیقی هنرآنلاین: این روزها بیش از قبل شاهد فعالیت بازیگران معروف در عرصه موسیقی هستیم. بهنوش بختیاری تازه‌ترین بازیگری است که خود را برای فعالیت در حوزه موسیقی آماده می‌کند.

بختیاری با همراهی گروه پُلاریس (ستاره قطبی) مشغول تمرین برای کنسرتی است که قرار است تابستان و پاییز امسال برگزار شود. یک کنسرت در شهریورماه و یک کنسرت هم در مهرماه در تهران برگزار خواهد شد. تور کنسرت‌های پلاریس برای شهرستان‌ها نیز در حال برنامه‌ریزی است و بعد از انجام یک سری مراحل اداری رسماً اعلام خواهد شد.

این هنرمند طناز عرصه تلویزیون و سینما در این اجرا در جایگاه خواننده قطعات محلی و فولکلوریک منطقه لرستان را اجرا کرده و بیشترین تمرکزش در این برنامه روی قطعات بختیاری است. او در این کنسرت چهار قطعه از میان 13 قطعه موجود را اجرا خواهد کرد. این قطعات همگی قطعات محلی هستند و انتخاب از میان آن‌ها بر اساس همنشینی روی صدای اوست.

بازیگر سریال "چارخونه" در این برنامه اجرایی موسیقی با همراهی گروه موسیقی پلاریس به سرپرستی بهار ایلچی روی صحنه خواهد رفت. بهار ایلچی (سرپرست و نوازنده پیانو و هارپ)، سپیده ایلچی (نوازنده گیتار بیس و ابوآ)، ندا بهزاد (نوازنده درامز)، آرمیتا فهیمی (گیتار الکتریک)، سحر دزواره ای (گیتار اسپنیش و آگوستیک)، مژگان ابوالفتحی (نوازنده پرکاشن)، پگاه ابراهیم (نوازنده ویلن)، مارال سعیدی (نوازنده ویلن و ویلن آلتو)، نرگس تقی‌پور (نوازنده هورن و کیبورد)، ملودی آسارش مقدم (نوازنده ترومپت و کیبورد)، ترانه‌پور یوسف (نوازنده فلوت) و یاسمن ناصری نوازنده فلوت، مهشید مولایی، ارکیده غفارپور، فرناز ملکی، نازلی سلطان زاده و ماری روت باتوآ اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند که آخرین کنسرت آن‌ها در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر بود.

بختیاری درباره علت همکاری با پلاریس گفته است: از محاسن گروه پلاریس، ریتمیک بودن، تحرک و متفاوت بودن موسیقی آن است و در واقع همه جور موسیقی در آن شنیده می‌شود. همین امر موجب می‌شود تا این گروه متفاوت‌تر از دیگر گروه‌های بانوان دیده شود. نوازنده‌های گروه پلاریس از نوازندگان حرفه‌ای عرصه موسیقی هستند که همکاری با آن‌ها برایم موجب افتخار است و خوشحالم که این همکاری شکل گرفته است. سرپرست این گروه؛ بهار ایلچی از نظر من یکی از بهترین‌های موسیقی بانوان در ایران است و امیدوارم در کنار وی بتوانم کمکی به موسیقی بانوان ایران کرده باشم.