سرویس موسیقی هنرآنلاین: بهنام صفوی دومین سوپراستار موسیقی مهمان در این برنامه بود. در ابتدای برنامه او قطعه‌ای از اولین آلبومش با نام "عشق من باش" را برای حضار اجرا کرد.

بعد از اتمام این قطعه به خواست مجری برنامه، صفوی درباره شایعات مربوط به بیماری‌اش گفت: بیماری من سال‌هاست با من همراه است و به خاطر تجویز پزشک مجبور به عمل جراحی شدم، هیچ کمایی در کار نبوده و همه چیز یک شایعه بود.

وی در پاسخ به سؤال مدیری درباره پیشنهاد‌های برای بازیگری هم گفت: بله پیشنهاد‌های زیادی برای این عرصه داشتم, اما از آنجایی که نمی‌توانستم قبول نکردم، در واقع من نمی‌توانم بازیگر خوبی باشم و به همین خاطر به سمت آن نرفتم.

مدیری در اواسط این برنامه با نام بردن از قطعاتی چون "کجایی"، "حس قشنگ" و... از این خواننده پرسید که آیا دوست دارد این قطعات را بجای این افراد اجرا و به موفقیت می‌رسید؟ صفوی هم در جواب هم گفت همین جایگاه و قطعات خود را دوست می‌دارم.

اما بخش آخر این برنامه شکل تازه و ویژه‌ای به خود گرفت؛ زمانی که مدیری طبق روال دیگر مهمانان اصرار داشت تا مهمان نامی از دشمنان خود ببرند. صفوی زود به لیست دوستان خود اشاره کرد و گفت: نه من مشکلی با کسی ندارم و با همه دوستانم از جمله سیروان خسروی رابطه خوبی دارم.

البته مدیری قانع نشد و همچنان اصرار کرد. در همینجا بود که خواننده "عشق من باش" از این مجری رو دست خورد، چرا که او سریع به رضا صادقی اشاره کرد و گفت: آها حتماً منظور شما رضا صادقی است؟ بگذارید همینجا بگویم...

در ادامه مهران مدیری حجت را بر صفوی تمام کرده و گفت: قبل از این حرفی بزنی و بعداً پشیمان بشوی، این را گوش کن. سپس صدای ضبط‌شده رضا صادقی پخش شد که در آن صادقی پیامی دوستانه برای صفوی داشت.

صفوی که شوکه شده بود از خواننده مشکی‌پوش تشکر ویژه کرد. صفوی سپس با اجرای قطعه "آرامش" از صحنه خارج شد.