سرویس موسیقی هنرآنلاین: مازیار فلاحی که تاکنون سه آلبوم رسمی منتشر کرده است، پنجشنبه‌شب 29 بهمن‌ماه، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی قطعاتی از سه آلبوم منتشرشده‌اش با نام‌های "قلب یخی"، "لعنت به من" و "ماه هفتم" را به اضافه چند تک‌آهنگ محبوب خود اجرا کرد و همچنین او سورپرایزهایی برای مخاطبانش داشت.

کنسرت مازیار فلاحی تقریباً بدون تأخیر آغاز شد. فلاحی در این مورد گفت: قوانین جشنواره به گونه‌ای است که ما باید برنامه را رأس ساعت آغاز کنیم اما ما همیشه منتظر می‌مانیم تا همه شما عزیزان به سالن وارد شوید. سرانجام با اجرای اثر "قربون مست نگاهت" برنامه او آغاز شد. فلاحی که برای این کنسرت از پوشش زرشکی‌رنگ استفاده کرده بود، پس از پایان اجرای اثر اول، قطعه "یه عکس یادگاری" را خواند.

داوود جعفری نوازنده نابینای گروه مازیار که در این روزها اجراهای بی‌نظیر او نقل زبان‌هاست، یک‌بار دیگر قطعه‌ای را با تک‌نوازی آکاردئون آغاز کرد و پس از مدتی، دیگر نوازندگان گروه نیز او را در نواختن این اثر شاد همراهی کردند. "تیغ عشق"، "نفرین به تو"، "آخرین نفس" و "یه روز صافی" نیز از دیگر آثاری بودند که برای دوستدارانش خواند.

مازیار فلاحی در لابه‌لای صحبت‌هایش، از انتشار آلبوم جدید خود در آینده‌ای نزدیک خبر داد و هوادارانش را با این خبر سورپرایز کرد. او دراین‌باره گفت: فاصله بین آلبوم "ماه هفتم" با آلبوم جدیدم زیاد شد. یک سال و نیم است که درگیر بازی در فیلم "یادم تو را فراموش" هستم، اما آلبوم جدید هم به زودی می‌آید. فلاحی با این مقدمات، دکلمه جدیدی را همنام با فیلم "یادم تو را فراموش" برای مخاطبانش خواند و پس از آن به سراغ اجرای اثر "دلم گرفته" رفت.

قطعه محبوب "لیلا" نیز که برای 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس خوانده شده، در حالی که ویدئوی آن در مانیتور سالن میلاد در حال پخش بود، توسط فلاحی اجرا شد. این قطعه به مانند کنسرت‌های اخیر فلاحی، هواداران او را احساسی کرد. در پایان اجرای قطعه "لیلا"، هواداران فلاحی چندین ثانیه متوالی او را تشویق کردند که فلاحی در پاسخ به این ابراز احساسات مخاطبانش گفت: شما همیشه مرا با انرژی‌تان شرمنده می‌کنید.

از دیگر سورپرایزهای مازیار فلاحی در این کنسرت، اجرای قطعه ماندگار "شهزاده رویای من" بود. این اثر پرطرفدار را تاکنون ده‌ها خواننده مختلف اجرا کرده‌اند، اما شنیدن آن با صدای مازیار فلاحی برای دوستداران او، بسیار غافلگیرکننده و دلنشین بود. "شهزاده رویای من" از ترانه‌های بیژن ترقی و از ساخته‌های همایون خرم است. اجرای این قطعه را فلاحی آغاز کرد اما حاضرین در سالن میلاد آن‌قدر در خواندن این اثر پیش‌دستی می‌کردند که فلاحی اجازه داد باقی آن را، مخاطبانش با صدای یکدست و بلند اجرا نمایند. با پایان رفتن اجرای این اثر ماندگار، فلاحی در میان شور و هیجان طرفدارانش، قطعه شاد "رویای واقعی" را خواند.

در ادامه مازیار فلاحی با اجرای دو اثر با نام‌های "کاش ندونی" و "دوست دارم لبالب"، آماده اجرای قطعه "بی‌قرار" شد. فلاحی که این اثر را به شهید محمدجواد تندگویان تقدیم کرده بود، قبل از اجرای آن در این کنسرت، زبان به ستایش از ایشان گشود. همچنین فلاحی گفت که من با مهدی، پسر این شهید بزرگوار دوست هستم. امشب مهدی در سالن نیست اما این قطعه را به او تقدیم می‌کنم.

مازیار فلاحی همچنین در میان صحبت‌هایش از دفتر موسیقی که این اجراها را بدون وقفه برگزار می‌کند تشکر کرد و گفت که او همیشه مورد لطف دفتر موسیقی بوده است. در ادامه مازیار اعضای گروه خود را معرفی کرد که این افراد، میلاد جوزی (گیتار بأس)، آشور مرادیان (درام)، نوید اسکندر (کیبورد)، امین قاسمی فیروزآبادی (کوبه‌ای)، داوود جعفری (آکاردئون)، بابک ایمانی (ویولن)، محمد بیابانی مهر (گیتار کلاسیک) و هادی جادری (ساکسیفون) بودند. در پایان معرفی اعضای ارکستر، فلاحی قطعه "ازت متشکرم" که تیتراژ سریال هفت‌سنگ بود را خواند.

با خواندن قطعه "دوست دارم" که از اولین آثار فلاحی در عرصه موسیقی بود، طرفداران فلاحی غافلگیر شدند و او را تشویق کردند. که پس از این اجرا، فلاحی از دوستدارانش تشکر کرد و گفت بیایید قطعه "دروغه" را با هم بخوانیم. سپس این قطعه با همراهی بی‌نظیر حاضرین در سالن میلاد اجرا شد تا این اثر از بهترین بازخوردهای کنسرت مازیار فلاحی را دریافت نماید. درنهایت کنسرت پرشور مازیار فلاحی با خواندن قطعه "ماه هفتم" از آثار آخرین آلبوم او، به پایان رسید و مخاطبان او با رضایت کامل سالن میلاد را ترک کردند.