سرویس موسیقی هنرآنلاین: مرکز پژوهش‌های برج میلاد شامگاه شنبه 24 بهمن‌ماه میزبان طرفداران گروه جوان پالت بود.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی در این دوره به منظور معرفی هنرمندان جوان و مستعد موسیقی پیش از اجرای تعدادی از گروه‌های بزرگ و مطرح میزبان تعدادی از هنرمندان خواهد بود، بر این اساس آغازگر این اجرا تک‌نوازی تنبک صادق شریعتی هنرمند شیرازی بود که با تشویق خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد.

بخش اول اجرای گروه پالت با اظهار خرسندی امید نعمتی به خاطر دیدار او و سایر اعضا گروه با مخاطبان خود به واسطه حضور در جشنواره موسیقی و اجرای قطعه "لیلی" آغاز شد. همچنین قطعات "شباهنگام"، "سال تا سال"، "مثلث"، "ماهی و گربه" و...اجرا شد.

بخش دوم اجرای این گروه با اجرای قطعه‌ای جدید آغاز شد. این قطعه بازخوانی "به رهی دیدم برگ خزان" ایرج بسطامی بود که تنظیم آن را سردار سرمست بر عهده داشت.

بخش دوم بیشتر به اجرای آخرین کارهای اخیر این گروه چون "شهر من بخند"، "برادرا"، "شباهنگام" و... اختصاص داشت.

امید نعمتی پیش از اجرای "خانه‌به‌دوش" گفت: تابستان امسال اجراهایی در جزیره "هورسیکا" جایی میان ایتالیا و فرانسه داشتیم. در این سفر با تعدادی از هنرمندان اروپایی که اکثر آن‌ها به لحاظ سنی بسیار بزرگ‌تر از ما بودند آشنا شدیم. آشنایی که به زودی نتیجه آن را در همین مکان خواهید شنید.

نکته قابل توجه تقدیم یکی از قطعات این اجرا به نوید محمدزاده بازیگر تئاتر و سینما به دلیل دریافت سیمرغ نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر بود. نعمتی بیان کرد: نوید محمدزاده یکی از هم‌دانشگاهی‌های ما بود که زحمات بسیاری برای رسیدن به نقطه موردنظرش کشید.

در پایان این اجرا، نعمتی از حضور تعدادی از کودکان کار در سالن برج میلاد خبر داد و ضمن خوشامدگویی به آن‌ها آرزو کرد در آینده موزیسین شوند.

گروه پالت کار خود را با انتشار چند تک قطعه آغاز کرد و پس از چند اجرای موفق پژوهشی با انتشار آلبوم "آقای بنفش" محبوبیت خاصی پیدا کرد. آلبوم دوم این گروه، "شهر من بخند" نام دارد که اوایل سال جاری منتشر شد. این گروه تاکنون در شهرهای مختلف ایران و آمریکا و همچنین شهرهای اروپایی مانند پاریس، کلن، میلان، آمستردام، گوتنبرگ و استکهلم برنامه اجرا کرده است.