سرویس موسیقی هنرآنلاین: محسن آقایی سرپرست گروه آوای موج درباره حضورشان در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گفت: این اولین حضور ما در جشنواره است. برای من و گروهم جای بس خوشحالی است که در جشنواره‌ای به این باشکوهی شرکت خواهیم کرد.

سرپرست گروه آوای موج ادامه داد: کارهای ما از قطعات فولکلوریک و قدیمی محلی بوشهر است که با بازتنظیم مجدد اجرا خواهند شد. ما در این اجرا 14 قطعه را اجرا خواهیم کرد. ضمن آنکه ما برای هریک از بخش‌های اجرایی‌مان یک سوپرایز خواهیم داشت.

وی افزود: یکی از این سوپرایزها حضور پیشکسوت عرصه موسیقی جنوب خالو قنبر راستگوست. در حقیقت موسیقی ما با موسیقی شهر بندرعباس تلفیق شده و یک موسیقی شاخص را به روی صحنه خواهیم برد. همچنین ما از حضور دیگر پیشکسوتان این عرصه در این اجرا نیز بهره‌مند خواهیم شد اما فعلا ترجیح می‌دهم نام‌شان مسکوت باقی بماند.

آقایی اضافه کرد: یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث خوشحالی ما شد تمام شدن بلیت‌های این اجراست. در واقع مسئله به آخرین اجرای ما در فرهنگسرای ارسباران باز می‌گردد. مخاطبان ما شدیدا خواستار تمدید بودند و ما با وعده این اجرا به آنها قول تمدید را دادیم. به احتمال زیاد با وجود شرایط موجود دومین سئانس کنسرت ما در جشنواره فجر تمدید خواهد شد.

این هنرمند در پایان هم گفت: به نظرم گروه آوای موج جوان‌ترین گروه شرکت‌کننده در جشنوراه فجر امسال است. البته با در نظر گرفتن اعضای اصلی و ثابت گروه که بین رده سنی 20 تا 24 سال هستند، آوای موج جوان‌ترین گروه جشنواره فجر است.

گروه آوای موج روز 29 بهمن ماه ساعت 19 در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه خواهند رفت.