سرویس موسیقی هنرآنلاین: همه اتفاقات از قسمت پنجم "شهرزاد" سر گرفت، در این قسمت در اواخر آن قطعه‌ای از محسن چاووشی با همخوانی سینا سرلک با نام "کجایی" منتشر شد. این قطعه مخالفان و موافقان زیادی را به خود جذب کرد. در کنار این مخالفت و موافقت‌ها هم یک سری درگیری‌های لفظی هم به وجود آمد.

بعد از انتشار این قطعه در فضای مجازی علی قمصری، آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی که به عنوان نوازنده در تیتراژ قبلی این سریال به آهنگسازی فردین خلعتبری و خوانندگی علیرضا قربانی حضور داشت، در صفحه اینستاگرامش نوشت: ایده‌های آرمان‌گرایانه‌ای که در لباس پوپولیسم، خودشان را براى جمعیت قابل دریافت می‌کنند: به نظر من سریال "شهرزاد" با وجود داشتن ایده‌هایی جالب، رفته‌رفته پیچ‌وتاب هنری‌اش را در سایه‌ میل به از دست ندادن مخاطب، از دست می‌دهد و برایم جالب است که عوامل سریال، با عوض کردن موسیقى تیتراژ فردین خلعتبرى با صداى چاوشى و ناله‌های سرلک، صادقانه، موسیقى را نیز با سقوط هنرى اثرشان همسو کردند. البته به هیچ عنوان از اینکه تار موسیقى متن (و نه تیتراژ) را نواختم پشیمان نیستم و نوشته‌ام ارتباطى به حضور و عدم حضور تار ندارد. الان متوجه شدم که آقاى سرلک دقایقى پیش در صفحه‌شون دستور حمله به صفحه‌ من رو دادن. موسیقى فضاى عجیبى پیدا کرده. باعث تاسفه. درحالى که کلمه‌ ناله یک شیوه در آواز و نام یک تکنیک در نوازندگی هست و توهینى در نوشته‌ من وجود نداره. به هر حال امیدوارم شاد باشند.

در ادامه سینا سرلک در جواب قمصری نوشت: علی قمصری در کاری که به شما مربوط نیست دخالت نکن و به ساختن موزیک‌هایی که در ذهن هیچ‌کس نمانده و نخواهند ماند ادامه بده، ناله‌های من و محسن چاوشی به تمام کارهایی که شما در این سال‌ها ساختی می‌ارزد. جواب این افراد را در صفحه خودشان کوبنده بدهید، چون این‌ها هستند که با این نحوه برخورد و قضاوت‌های بی‌جا مردم را از موسیقی اصیل دور کرده‌اند.

این قصه تا جایی ادامه پیدا کرد که قمصری در جواب سرلک نوشت: هر هنرمندى در هر ژانرى براى من محترم است. من با محسن چاوشى اشتراکى چه در سبک و نگاه و چه در تعداد مخاطبین ندارم و برایش آرزوى موفقیت می‌کنم. همگان هم می‌دانند که من ترسى از کسى ندارم که مطلبى را نوشته و پاک کنم. چون در انتقادم بی‌ادبی وجود ندارد، اما در مورد آقاى سرلک، با توجه به اینکه نوشته‌ من تنها در مورد ساختار کلى سریال بود و آداب نگارش در آن رعایت شده بود و اصولاً در مورد چیزى نوشته بودم که نقشى هم در شکل‌گیری‌اش داشته بودم، بسیار دلگیر هستم و اصلاً پیش‌بینی نمی‌کردم که یک نقد ساده با دعوت ایشان به حمله مواجه شود، قویاً اعلام می‌کنم که از صداى ساز من در قسمت‌های بعدى این مجموعه نباید استفاده شود. من تنها به خاطر اعتماد به فردین سازم را بى چشمداشت مالى براى این موسیقى کوک کردم و بدون اینکه حس کنم، سازم نقش بزرگى در این سریال ایفا کرده، درخواست حذف این نواهاى نامأنوس را از این سریال دارم. جالب است تا همین قسمت جدید سریال که نامم را خودشان براى اولین بار در پایان نوشتند، من هیچ کجا اعلام نکرده بودم که در آن نواخته‌ام.

هنوز هیچ‌گونه واکنشی از سوی چاووشی در صفحه مجازی صورت نگرفته است، اما در زیر پست‌های هریک از این دو هنرمند نظرات مختلف و جنجالی زیادی به چشم می‌خورد.