به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران این گروه که به تازگی شکل گرفته در نظر دارد در اولین اجرای خود قطعاتی به نام های سلطان قلب‌ها، ما به هم محتاجیم، عاشق شدم من، باز آمدی، خوش آمدی، یارم شو، می‌گذرم تنها و... را برای علاقمندان به موسیقی دهه‌های 50 و شصت اجرا کند.

در واقع این گروه تلاش می‌کند تا با استفاده از این قطعات نوستالژیک به اضافه تنظیمی جدید با سازهای تلفیقی فضای جدیدی را برای مخاطب ایجاد نماید.

نوازندگان گروه موسیقی "نوشه" عبارتند از؛ گیتار: رضا لمعانی، قانون: مینو قاسم‌پور، پرکاشن: شایان ریاحی، دف: عسل ملک‌زاده، پیانو: غزل مهدوی، فلوت: نیلوفر ابراهیمی، گیتارباس: پرهام پیمان‌پور و کمانچه-همخوان و سرپرست گروه: نیوشا بریمانی‌‌‌.

نیوشا بریمانى متولد سال ١٣٦٣ و فارغ التحصیل هنرستان و دانشگاه عالى موسیقى نوازندگى کمانچه را از سال ١٣٧٣ زیرِ نظرِ اساتیدى همچون اردشیر کامکار، سعید فرجپورى و محمد مقدسى فرا گرفت. همکاری‌هـاى متعدد در ضبط آثار صوتى و سریال‌هاى تلویزیونى، همکارى با گروه اروپایى آریفا از سال ٢٠١٢ ، همکارى با گروه آلمانى به سرپرستى دکتر گالاس ، اجراى کنسرت در داخل و خارج از کشور از جمله: کانادا، سوئد، مکزیک، آلمان، فرانسه، دانمارک، هلند، مراکش، اتریش، بلژیک، ژاپن، لهستان و ... از جمله فعالیت‌های هنری این هنرمند جوان است.

گروه نوشه شنبه 21 شهریور ماه در دوسانس 18و 21 در سالن خلیج فارس به روی صحنه می رود. علاقمندان جهت تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.