به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این کنسرت در دو بخش اجرا خواهد شد که بخش اول شامل قطعاتی به نام‌های آوای تنهایی، افسانه، زنگ کاروان، بگذر از کوی ما، دور جوانی، دامن‌کشان در دستگاه همایون آواز بیات اصفهان و بخش دوم قطعاتی از موسیقی محلی خراسانی همچون یار می‌گوید الله، چو مرغ شب، نگارینا، بیا تا قدر یکدیگر بدانیم، زلفای یارم و شادوماد است.

الهام کریمی سرپرست گروه موسیقی آوای صحرا از 9 سالگی نزد اساتیدی همچون رضا ایرانمنش و شاپور هدایتی نواختن سه‌تار را آموخت. وی همچنین در بخش آوازهای محلی از محضر استاد عثمان خوافی بهره برد و بعد از اتمام دوره‌های آموزشی هم‌نوازی با وی را در چند اجرا تجربه نمود. کریمی ردیف آوازی را در دوره‌های آموزشی استاد شاکری در مشهد گذراند و در کنسرت‌های شهین زرین پنجه و گروه‌های دیگر به‌عنوان نوازنده سه‌تار حضور داشته است.

دیگر نوازندگان این گروه موسیقی عبارتند از: پدیده احرار نژاد: تار، نازنین پدرثانی: تنبک، آوا ایوبی: تارباس، شیما بلوکی فر: کمانچه و مژگان ابولفتحی: دف.

کنسرت گروه موسیقی آوای صحرا به سرپرستی و خوانندگی الهام کریمی سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم شهریورماه ساعت 21 ویژه بانوان در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.