سرویس موسیقی هنرآنلاین: وحید تاج در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره حضورش در ارکستر سازهای ملی گفت: بنده به عنوان خواننده این گروه ارکستر به رهبری اسماعیل تهرانی و با نظارت علی رهبری حضور پیدا کردم. کنسرت این گروه روز 27 تیرماه در تالار وحدت با اجرای قطعاتی چون: "کاروان"، "خوشه چین"، "گریه کن"، "از خون جوانان وطن" همراه خواهد بود.

تاج ادامه داد: حسین علیشاپور هم به همراه بنده و به عنوان خواننده در این کنسرت حضور خواهد داشت و ما مجموعه 6 قطعه را اجرا خواهیم کرد.

این هنرمند درباره برنامه کاری آتی خود گفت: آلبوم‌های زیادی با صدای بنده در دست انتشار قرار دارد اما نمی‌توانم زمان دقیقی برای نشر آن بیان کنم چرا که وقتی تاریخی را اعلام می‌کنیم 3 یا 4 سال بعد آلبو‌ها منتشر می‌شوند بنابراین همان 4 سال بعد خبرش را می‌دهیم. کارهایی زیای با آرش کامور، استاد اردشیر کامکار، جمشید صفرزاده و... دارم که خیلی وقت پیش ضبط شده‌اند اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

خواننده قطعه "خوشه چین" در پایان هم با ابزار تاسف از وضعیت لغو کنسرت‌ها گفت: از وضعیت امروزی که در موسیقی رواج داشته و کنسرت‌هایی که دائما در حال جابجایی هستند ناراحت هستم اما عصبانی نیستم..! امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر رفع رجوع شوند.