سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمدامین اکبرپور در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین ضمن اعلام این خبر گفت: آلبوم "خوش بود یاری و یاری" به صورت ساز و آواز دستگاه همایون ضبط شده است. خواننده این اثر مجتبی فضیلت‌خواه است، پویان گرامی تنبک می‌نوازد و خودم نیز نوازندگی ساز تار را در آن به عهده دارم. این آلبوم توسط شرکت نشر گلچین منتشر خواهد شد.

وی پیرامون آلبوم "دل بانگ" نیز اظهار داشت: این آلبوم در ادامه مجموعه چهارگانه شوشتر و دزفول ضبط شده است. تاکنون دو اثر با نام "گل فرش" و "گل بانگ" از این مجموعه منتشر شده و قطعه"نوبانگ" نیز در حال ضبط است.

سرپرست گروه هم‌نوازان سایه افزود: "دل بانگ" در دستگاه ماهور و به خوانندگی علیرضا حاجی‌طالب ضبط شده که توسط شرکت آوا خورشید منتشر خواهد شد. این نوازنده تار در خصوص موسیقی مناطق شوشتر و دزفول خاطرنشان کرد: موسیقی این منطقه با حدود 30 گوشه آوازی، تعداد زیادی تصنیف و قطعه، مکتب تارنوازی خاص و نیز هنرمندان بزرگ اما ناشناخته بسیار بکر و زیبا است؛ اما تاکنون کسی به شکل متمرکز بر روی آن‌ها کار نکرده است. به همین دلیل من و علیرضا حاجی‌طالب با همراهی گروه هم‌نوازان سایه تصمیم گرفتیم در مجموعه‌ای چهارگانه این نوع موسیقی را به مردم بشناسانیم.

اکبرپور در پایان در خصوص گروه هم‌نوازان سایه گفت: این گروه در سال 78 تأسیس شد. بخش اول فعالیت‌های گروه به صورت چند کنسرت در دانشکده هنر و معماری و در راستای بازسازی موسیقی دوران انقلاب و آثار چاووش بود. دور دوم فعالیت‌های گروه معرفی قدما و آثارشان مانند عبدالله دوامی، نورعلی‌خان برومند، غلامحسین بیگجه‌خانی و ... بود. بازسازی و معرفی موسیقی شوشتر و دزفول و نیز اجرای آثاری که خودم ساخته‌ام از دیگر بخش‌های فعالیت گروه هم‌نوازان سایه طی این سا‌ل‌ها بوده است.