سرویس موسیقی هنرآنلاین: بهنام صفوی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره سکوت خبری و حواشی به وجود آمده درباره خودش گفت: نزدیک به دو سال است با یک تومور در سرم درگیرم. هیچ‌وقت نخواستم این مشکل جسمانی‌ام را رسانه‌ای کنم، اما از وقتی ظاهرم نیازمند تغییر بود از طریق اطرافیان این اتفاق به بیرون درز پیدا کرد. خدا را شکر فعلاً وضعیتم کمی بهبود پیدا کرده است و خودم را برای آخر این ماه آماده جراحی می‌کنم.

صفوی ادامه داد: بعد از جراحی باید چیزی نزدیک به سه ماه دوران نقاهت را سپری کرده و برگزاری کنسرت بعد از این اتفاق باید با رضایت پزشک معالجم صورت بگیرد.

وی در خصوص آلبوم جدید خود هم گفت: به دلیل این مسئله آن‌طور که باید نتوانستم به کارهای آلبوم رسیدگی کنم، درنتیجه انتشار آن با تأخیر همراه است و احتمالاً اواخر تابستان به بازار می‌آید. البته تا بعد از جراحی‌ام هیچ‌چیز درباره تیم کاری، نام یا شرکت منتشرکننده قطعی نیست. در حال حاضر تمام تمرکزم روی این عمل است.

خواننده قطعه "عشق من باش" درباره این روزهای موسیقی گفت: اینکه امروز خواننده‌های موسیقی پاپ با هم متحد نیست برای من جای سؤال دارد. به نظرم جز موسیقی، صنوف دیگر با هم دارای اتحاد مشترک هستند. این روش خوبی نیست و مسلماً روی پیشرفت موسیقی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

این هنرمند در آخر درباره تکراری بودن آثار گفت: به خاطر فکر اشتباه برخی از هنرمندان امروز شاهد انتشار تعداد کثیری از آثار شبیه به هم هستیم. ای‌کاش بتوانیم مانند کشورهای دیگر با ابداع آثار جدید تفکر و سلیقه مردم کشورمان را در موسیقی ارتقا بدهیم. قبول دارم که این حرکت کار سختی است، با این وجود، خود من تمام تلاشم را کردم تا جایی که امکان دارد از تکرار در آثارم به دور باشم.