سرویس موسیقی هنرآنلاین: امیرمحمد تفتی، خواننده در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم که این کنسرت 17 اردیبهشت ماه برگزار شد و قرار است سه‌شنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران دوباره به اجرای برنامه بپردازیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: هدف ما از برگزاری این کنسرت این است که موسیقی ایرانی را به گوش مخاطبان برسانیم و در راستای فرهنگ ایرانی گام برداریم.

تفتی خاطرنشان کرد: سال گذشته دو شب در بهمن‌ماه به صحنه رفتیم که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد در نتیجه تصمیم گرفتیم این کنسرت را با هفت نوازنده دوباره برگزار کنیم و این کنسرت یک اجرای بهارانه است.

این خواننده در ادامه افزود: عنوان این کنسرت "بامداد عاشقان" است که براساس غزلی از سعدی است. این غزل از سعدی را در کنسرت اجرا کنیم که آخرین قطعه کنسرت ما است.

امیر محمد تفتی تاکید کرد: این کنسرت شامل دو بخش است که در بخش اول قطعات در دستگاه نوا و افشاری است. در این بخش دو تصنیف قدیمی و یک قطعه از پرویز مشکاتیان برای مخاطبان اجرا می‌کنیم.

این خواننده گفت: قطعات بخش دوم در دستگاه شور است که شامل دو تصنیف از عارف قزوینی و دو تصنیف از ساخته‌های خودم است.

تفتی در پایان گفت: در این کنسرت بهزاد رواقی، فرهاد عندلیبی (دف)، مجتبی سینایی (نی)، فرهاد صفری (تنبک)، شاهین صفایی و نیلوفر شهبازی به عنوان نوازنده حضور دارند.