سرویس موسیقی هنرآنلاین: هومن موسوی خواننده و آهنگساز در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: آلبوم "آغاز یک خیال" که در مراحل نهایی قرار دارد اوایل خرداد ماه سال جاری از سوی انتشارات نغمه های ماندگار ایرانیان روانه بازار موسیقی می شود.

این خواننده بیان کرد: این اثر قرار بود اسفند ماه سال گذشته منتشر شود که به دلیل تغییر طرح جلد تصمیم گرفتیم آن را در سال جدید منتشر کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه ژانر این اثر راک است، تاکید کرد: تولید آلبوم "آغاز یک خیال" از سال 1390 آغاز شد و تنها هدفمان این بود که اثری متفاوت ارائه دهیم.

این آهنگساز درباره قطعات گفت: این آلبوم شامل هشت قطعه است و نام بعضی از قطعات یک خواهش ساده، همراه با خیام، نغمه ها، کاوه یا اسکندر، یک تار مو، واعظان و..... است.

هومن موسوی درباره اشعار بیان کرد: اشعار از مجموعه اشعار خیام، اخوان ثالث، حافظ، مسعود سعد سلمان، فریدون مشیری و... انتخاب شده است و یک قطعه از سروده های خودم است.

این خواننده درباره آهنگسازی و تنظیم قطعات این آلبوم گفت: دو قطعه این اثر توسط مسعود همایونی تنظیم شده است و تنظیم و آهنگسازی قطعات دیگر به عهده خودم بوده است.

این آهنگساز درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این اثر بابک صفرنژاد (هارمونیکا)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، علیرضا میرآقا (ترومپت)، رضا سجادی (دف)، بهنوش حافظی (تنبک/ضرب زورخانه)، لیدا باقری (کر)، شیما تاجیک (کر)، فاطمه اکبری (کر)، شیرین آقا بابایی (کر) و..... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

هومن موسوی در پایان خاطرنشان کرد: عکاسی و طراحی جلد آلبوم توسط استودیو مانگ انجام شده است.