سرویس موسیقی هنرآنلاین: احسان حاجی علی عسگر خواننده درباره آلبوم خود به هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم جدید هستم که این اثر اوایل تیر ماه سال جاری منتشر می‌شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: عنوان این اثر "حدیث عشق" است که شامل دو قطعه آوازی، دو قطعه جدید و دو قطعه بازخوانی قطعات قدیم است که در مجموع هشت قطعه می شود.

حاجی علی عسگر افزود: در این اثر موسیقایی تصانیف قدیمی بازنویسی شده است و اشعار از مولانا است. همچنین قطعات این اثر در دستگاه ماهور و اصفهان است.

این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: در این اثر رضا موسوی زاده (آهنگساز/ تنظیم کننده)، سارا سلطانی (همخوان)، وحید عسگریان (ناظر ضبط)، امیرحسین نعمت اللهی (کمانچه)، مهدی تیموری (نی)، علی گرامی (تنبک/دایره)، کیوان علی محمدی (دف)، امیر امیری مقدم (سنتور) و..... به عنوان نوازنده حضور دارند.

احسان حاجی علی عسگر تاکید کرد: بعد از انتشار این اثر موسیقایی قصد داریم در تهران و شهرستان ها به صحنه رویم که قرار است اوایل دی ماه سال جاری به همراه اعضای گروه در تهران به اجرای برنامه بپردازیم.

این خواننده در پایان گفت: سال گذشته آلبوم "آوایی در فلامینکو" را منتشر کردم که این اثر تلفیقی بود و آهنگسازی قطعات توسط بهرام آقاخان انجام شد. خوشبختانه این اثر با استقبال صد در صدی مخاطبان مواجه شد.